Kommentarer:

1 Erik Semlan:

Min egen "stairway to heaven", kan inte låta bli när temat är trappa. :-)

2 Violen på Brandholmen:

Den trappan ska man nog akta sig för till dess den har landat och förankrats. Ett riktigt roligt motiv!

3 Mormor:

Det var en høytflyvende trapp, litt vanskelig å gå i kanskje?
Men fin der den dingler.
Ha en deilig dag :-)

4 SoF:

Va kul!
Flygande matta har jag ju hört talas om, men flygande trappa...?

5 Stare Ström/Kråkvinklar:

Det var en originell bild!
Tack för din kommentar. Det finns massor av trappor i bergen i Nepal. Ofta är enda sättet att ta sig fram att gå eller använda åsnor. Jag antar att man därför har lagt stenarna så att de bildar trappor och underlättar. Att gå alla dessa steg ner är väldigt jobbigt!

6 Malys Krok:

Stilig bilde! Har aldri sett en trapp så høyt til værs! Tripp trapp...-Margit-

7 Malys Krok:

takk for hilsen! Glemte å si at trappa er ved hytta, og muren du ser litt av er hytteveggen! Hele hytta er murt opp på denne måten! Av min far for snart 50 år siden! Hytta er fortsatt mye brukt!

Svar: Spännande få din förklaring till bilden. Intressant att mura ihop en hel stuga så där.Det lilla man ser av stugan gav mig helt andra visioner. Ska kolla lite mer. Har du visat hytta nyligen i annan inlägg? Trevlig torsdag. :-)
Erik

8 Bildgatan:

Förstår dig och bilden ... ja, jag ska inte skriva mer än att det är suveränt bra till temat. Den kommer ju som på beställning.

9 Bildgatan:

Svar: Du har så rätt =)

10 Kerstins foto:

Haha, ja det är helt klart en "stairway to heaven". Snyggt fångat av dig. :)

Kommentera här: