Kommentarer:

1 Cecilia Artista:

Hoppas han har bra säkerhetslinor! Det ser lite riskfullt ut!

2 Monica o Jacob:

Det där skulle jag aldrig ge mej på, ser lite vådligt ut.



Med varm vinterjacka blev det grillad kotlett synd bara att dom inte tog smak av marinaden blir grillkrydda nästa gång;-)

Ha en bra dag;-)

3 Stare Ström/Kråkvinklar:

Det jobbet vill jag inte ha! Bra fångat!

4 Tinezza:

Det var annat med säkerhetsanordningen än gungorna som kineserna satt i !!!

http://tinezza.blogg.se/2012/march/utkast-mars-17-2012.html

5 Agneta:

Här snackar vi akrobat på hög nivå, men vad är det blåa i fönstret jämte??

6 Della:

Alltså...nej. Det där skulle jag inte vilja göra.

7 Bitten:

Tur att det överhuvudtaget finns folk som kan göra sånt.

8 Hero:

Det där skulle jag verkligen inte vilja prova på!

9 Marit Johansson:

Ja hur tusan ska man tolka det där... jo jag vet, livsfarligt är ordet!

10 anemonen:

Där skulle inte jag vilja hänga. Inget jobb för mig som får yrsel på höga höjder, men ett fint val till temat.

11 Pumita:

Åh, hjälp! Inte ens under pistolhot skulle jag hänga där. Tur att det är frivilligt. ;)

12 Pumita:

Glömde det viktigaste: Glad Påsk! :)

Kommentera här: