Kommentarer:

1 Klimakteriehäxan:

Kul fast ful - om du förstår vad jag menar :-))

Väldigt maskinell hur som helst!

2 Pumita:

Riktigt snygg bild! Men fråga mig inte vad det är för maskin... jag har INGEN aning. =)

3 Anna ....tassar in..:

Himmel så skoj det skulle vara att få sitta där vid spakarna..jag har alltid varit lite tekniskt intresserad.. du jag gillar din uppmärksamma stil som faktiskt ser att Alice finns på bryggan..heder åt dig.

4 Jah Hollis:

Det var en rejäl maskin med rejäl utsikt genom fönstret. Snyggt.

5 SigridfraEnget:

Snyggt!

6 Pysselfarmor:

Undrar om fönstren sitter på en "liten" grävmaskin..?? I så fall är fönstren och maskinen välkommen till gården för där behövs det grävas...å andra sidan kanske det är lättare att be grannen därupp om litet assistans ;-)



tog mig in till sta'n idag för jag tänkte jag måste röra på mig efter en hel vecka hemmavid...gud så snurrig jag blev - det var bara att åka hem!

7 Ninni/fotografia:

Man kan då inte skylla på det är dålig sikt i den maskinen . Jag håller med Anna, jag skulle gärna provköra :)

Trevlig helg!

8 Susanne:

Mmm, jodå, jag tror att även jag skulle kunna tänka mig att styra och ställa med de spakarna. :)

9 Mona:

Häftig maskin. Här kan man inte skylla på dålig sikt i alla fall. Gillar den gröna tonen som som finns i hela bilden.

10 larans:

Vilken förar-(maskinist-)miljö det är i dagens moderna maskiner jämfört med gamla traktorer och arbetsredskap. En sån där stol skulle man kanske ha här vid datorn?

Fin är bilden!

11 Karin:

Härlig bild till det här temat! Roligt litet fordon!

12 Ninnie:

Häftig bild till denna veckas tema! När mina söner var små var det ju drömmen att få se en sån där maskin....

Kommentera här: