Nya radhus i Aspudden.


En söndag i Aspudden.


Utsikten mot Gröndal från nytt radhus i Aspudden. Essingeleden i närheten.

Besökte en visning av "nyproducerade radhus i Aspudden" som Hägerstens mäklare hade på söndagen. Varför inte kolla vad man får för fem och en halv miljon kronor tänkte jag!? Jag märkte att vi inte var så många som besökte visningen på Rimbertsvägen. Kanske kan det vara priset som avskräcker?

Som jag ser det måste det vara utsikten man betalar för, vad tror du?
Själva huset kändes som ett vanligt, ordinärt radhus. Trodde insidan skulle vara lyxigare.



För inte kan det vara för den minimala tomten man betalar så mycket pengar?


Det här är även ett fotobidrag i "365 Foto 2011".





Foto 284/365 som är söndag.

(I temalistan är det nr 293 som är "söndag".)


Här följer två foton till från radhusbesöket.


En titt in i köket.

Kan inte komma ifrån att det på något sätt kändes som man inte får så speciellt mycket för pengarna. Ja utom utsikten som kan ses från de flesta radhuset!
För vad jag såg inne i huset imponerade inte på mig. 
Men vad vet jag, är ju ingen mäklare...



Hallen i ett av radhusen.


Med det priset kanske det blir "radhusbiff" väldigt ofta efter husköpet?


Erik

Kommentarer:

1 Monica:

Detta hade jag inte sett jag hade rätt på Bildligt Talat, jag är för skicklig Haha

2 Linnea:

Intressant! 5,5 miljoner - nä inte ens utsikten verkar värd det. Tänk att kånka på matkassarna ända dit upp.

Kul att gick dit och kollade, sen delade med dig av dina intryck.

Kram/IB Linnea

Kommentera här: