Kommentarer:

1 Pysselfarmor:

hmmm..."kyrkliga fönster"...men är det inte glas och sprit där bakom stolarna...stolarna...åhörare...och så kan det vara ett programblad...men ljuset är väldigt vackert ;-))

eller är det någonstans där någon ska firas? du?

tack för gillande-kommentar ;-)))

2 Tant Marit:

Jag blir lika facinerad som "farmor" av flaskorna och allt annat i bakgrunden, känner till och med igen ett par av flaskorna, hehe! ;-) jag blir så facinerad så jag NÄSTAN glömmer att det (nog) inte är spriten som är ljuspunkten utan det fantastiska ljuset i de minst lika fantastiska fönstren!

Undrar var bilden är tagen...

3 Erik "Semlan":

Till Kerstin A. som jag inte kan kommentera hos skulle jag vilja skriva;

När jag kryper nära (förstorar fotot) ser jag i vattendroppen den lilla ljuskällan, ljuspunkten.

Förstoringsglas-effekten är mycket läcker.

Lustigt att en droppe på ett blad, ja ett höstlöv kan vara så intressant.



Ett tips: Du kanske kan få med alternativet "Namn/url" bland kommentarerna, då skulle jag och flera andra som inte använder Google kunna kommentera! :-)

Du har ju en fin ordlös bild.

4 Mona:

Om man bortser från spriten och de moderna stolarna, så känns ljuset sakralt. Otroligt vackert med alla färgerna som bryts i ljusstrålarna.

5 Annelie-Singapore:

Wow, vilken häftig bar och vilket ljusinsläpp!

Läcker ljuspunkt!

6 Eva:

Spännande bild :-) Inte viktigt vad det är för rum egentligen, vackert är det. Och ljuset är fantastiskt!

7 Ezter:

Här ser man att det är kyrkfönster! Vackert!

Sv: Mitt motiv är mycket mer alldagligt i dagsljus, än på bilden! En marknadsplats, med några stora grå byggnader på... Vackert alltid, men mer magiskt så här en sen kväll!

8 Ting o Tankar:

Fantastiskt vackra fönster. Vilken ljuspunkt!

9 Beppan:

Så fantastiskt vackert ljuset silas genom fönstren! Snyggt fångat!

10 Ingrid Andrea i Den Hemmelige Hagen:

Helt nydelig, med fargene lyset kontrastene som nytt og gammelt...wow!

11 LissenTo:

Vilka oerhört vackra fönster, stolarna en snygg modern kontrast till det.



Ha en fin onsdag. // Lissen

12 Anki:

Who...vilket vackert fönster o vackert ljus

13 Lena o Tommy:

Hög gillafaktor på denna bild. Älskar kyrkofönster....det är gudomligt vackert!

14 Anki:

Svar: de e levande små ljus som står o brinner på kanten..myspys vet du :)

15 Anni:

Men alltså. För att vara kyrkfönster är där lite väl mycket sprit. Och för att vara en bar är där alltför lite sprit. Färgglatt och festligt, det är det - men nog är jag lika nyfiken som en del andra var du har fotograferat!

16 Kicki:

Först såg jag bara fönsterglasen...sen fick jag inte ihop det! Kul och bra tänkt!

17 SigridfraEnget:

Gillar! Glada färger och härligt ljus

18 Erik "Semlan":

Tack för alla kommentarer.

Lite lustigt att flera tror det är kyrkliga fönster. Ni kan inte ha tittat så mycket på bilden, för precis som några har sett så står där ju flera spritflaskor vid fönstren. Det brukar väl aldrig finnas i en kyrka?

Fanns fler flaskor under disken Anni. ;-)

Kan nämna att bilden är inifrån ett fint hotell i muslimskt land, var ett f.d. palats omgjort till hotell.



Kommentera här: