Kommentarer:

1 Pysselfarmor:

yes! trippel! smart!!

2 Ting o Tankar:

Gammalt och nytt, hand i hand.

3 Mariane:

Oh my oh my - Gammel vinyl plade med ny form for musik afspilling .. super billede

4 Kerstins foto:

Ja men nu fick du till det minsann. Kanonbra tolkning! :)

Ha en fin onsdag.

5 jonna d:

Ha ha ha, love it!

Super bra bild!!!

6 tPix:

Haha... du hade likadana tankar som jag i fråga om temat! Snyggt!

Nu blev det min blomma istället, och bilden är helt original men fotat genomen bilruta :-)

7 Kerstin:

Ja där fick du verkligen till det! Finfin tolkning!



Tack för kommentar hos mej. Mosaiken är ungefär 1,5*1,5 meter och det finns en hel del olika porslin i mosaiken. Tittar man riktigt noga kan man se att det finns några öron från kaffekoppar och muggar med. Bla till vänster i den blå randen på fatet.

8 Eva:

Lite häftigt att man levt med alla tre som musiklagring :-) På så kort tid harkel

Snygg triss!

9 Annelie-Singapore:

Wow, häftig tolkning och trevligt att se David Bowie som jag var ett stort fan till på 70-talet.

10 LissenTo:

Åh David Bowie, en gammal favorit, forever young.



Snygg bild också.



Ha en fin dag. // Lissen

11 fru Vallmo:

Jättefin tolkning! Tänkte först oxå jobbar med mina gamla vinyl, men visste inte riktig hur! Bra jobbat!

12 Lotta:

En trippeltolkning. Fantastiskt! :D

13 Bjørg Nina:

Heisann!



Spennende tolkning av temaet du har!

Mitt:

Den gamle bygningen er mølla van Gogh malte i 1888 i Arles, Provence. Se innlegget mitt fra dagen før. Der er også en kopi av maleriet!

Ha ei flott uke ;:OD)

14 Marianne:

En tydlig bild av de senaste årens utveckling. Vad kommer härnäst.

15 Ingrid:

Snyggt Erik!



David Bowie gör sig lika bra i båda versionerna. Visst är det otroligt så tekniken gått framåt och snart har väl CD-skivorna också spelat ut sin roll.



Tack för din kommentar hos mig!

16 4U2:

En av mina favoriter! Fyndigt!

17 Maj Korner:

Fiffigt tänkt, på min ära!

18 Marianne:

Ja, visst är dom fina dom gamla husen i bakgrunden. Fotot är från Portofino, Italien. Där finns det ju mängder av gamla hus att fotografera.

19 Ingrid:

Hejsan Erik!

Tack för din kommentar hos mig.



Nu ser jag ju din digitala variant också, den missade jag totalt förut ;)



/Ingrid

20 KerstinA:

Härlig tolkning...undrar vad som kommer sedan?

21 Tant Marit:

Ja där fick du verkligen till det! Finfin tolkning! Tala om att riktigt gammalt möter halvgammalt som möter nytt...



22 Tant Marit:

23 Torunn:

Nå skal du få høre Erik: Jeg tenkte slik at det rustne "hjulet" var noe gammelt som ligger ute i naturen som er "ny". Naturen vokser og gror og fornyer seg helt tiden. Det var det.... :o) Takk for tilbakemelding, det er gøy. Du har ihvertfall noe som er gått ut på dato + noe nytt :))))

24 Beate:

Urfyndigt möte mellan gammalt och nytt:-) Dessutom är David Bowie en av mina absoluta favoartister:-)

25 Ezter:

Tänk vad tekniken går framåt!

26 Mona:

Nog har utvecklingen gått framåt alltid. Superbra tolkning!

27 Maria Lundmark Hällsten:

Ha, jag noterade inte usb minnet först, men nu ser jag. Perfekt tolknig!

28 fröken lindvall:

Snygg tolkning, genomtänkt :)

29 Anni:

Å inte åldras Bowie heller - eller? Supersnygg tolkning!

30 Kicki:

Mycket finurligt tänkt! Välkommen tillbaka till min blogg och se vad det var jag fotade!

31 Marie-Louise:

Bra och snygg tolkning :)

32 Malys Krok:

Kjempestilig! Flott og smart løsning! Tusen takk for din hilsen! -Margit-

33 Malys Krok:

Her var du virkelig oppfinnsom! Stilig! Tusen takk for din hilsen! -Margit-

34 Janne:

Fyndigt tänkt, tekniken går framåt.

Kommentera här: