Festligt jubileum.


Ett fototema fyller 150! Det är Susannes fönstertema som nått detta aktningshöga nummer och det ska så klart firas med ett festligt fönster.
Ett festligt fönster, hmm ...?
Jag funderar en stund och så tar jag detta ur mitt fönsterarkiv!
Inte så värst orginellt kanske, men mycket som kan bidra till firandet i denna presentbod!



Hoppas det går att se lite i skyltfönstret. :-)


Grattis till 150 veckor med Veckans fönster Susanne!

Jag är lite förvånad över att det är såå länge, så många veckor. Imponerande!




Här finns fler bidrag


Erik

Kommentarer:

1 Rajson:

Kul foto.

Tänk vad mycket krims-kramms det finns att köpa!

2 Mia:

Här finns det i sanning en hel del festliga grejer...Kul L

3 Hanna:

Festligt och somrigt fönster, det behövs nu i höstmörkret!

4 Jah Hollis:

Mina ögon faller snabbt på Jack Daniels välkända logotyp. :-)

Antar att det inte är fråga om sprit utan något annat med smak av den välkända rock’n’roll-spriten.

5 Susanne:

Jodå, här fick du ett festligt fönsterfoto på fler än ett sätt: Bröllopstårta är ju verkligen fest och så alla de roliga och festliga prydnaderna i fönstret - och då räknar jag inte med den där etiketten Jah Hollis såg så snabbt. :)

6 larans:

Ett fönster med många festliga och festlika grejor blir ju med all tydlighet ett riktigt festligt fönster!

7 Ninnie:

Ja, här var det verkligen festligt!

8 Anna ..smyger in:

Jepp tårta och flaggor är perfekt till detta så festliga firande av fönsterveckor a la Grande..

Kommentera här: