Kommentarer:

1 Cecilia Artista:

Två fina passande bilder hos dig!

Den översta takbilden med den stiliga skorstenen är lite extra. Fin komposition!

2 Malys Krok:

Så flotte svar! Likte begge, men hengslene og døra var så koselig! Om du ser inn hos meg så vær så snill å si meg om det jeg viser blir helt galt! når jeg prøvde å oversette kom det "spleis" på norsk!

-Margit-

3 Pysselfarmor:

Vackra bilder på lösningen....ja, tänk vad inramad och skarvat det mesta är ;-)

4 Annelie Esseus:

Gillar verkligen bilden med taken. Linjerna blir till superfin komposition. Och jadå, jag mår bra nu, lite trötr bara. ;)

5 midtlivskrise:

Stein på stein og mange skarvar .. kul tolkning av temaet med det øverste bildet.

6 Artlover:

Understa bilden representerar temat bra tycker jag. Det du såg hos mig är benet från ett Manfrotto, dyrt, dyrt. Men det hade blivit ännu dyrare med ett Gitzo av samma material.

7 4U2:

Fin tolkning, gillar den där skorstenen!

sv: du ser ett par stövletter! :)

8 Birgitta - FOTO chip:

Fyndigt tänkt Erik! Jag gillar särskilt takbilden :)

9 Eva:

Skönt att man kan skarva lite här i livet :-)

10 Sandra:

Många skarvar på skorstenen!

det var knepigt denna vecka men du lyckades visst, jag med men det tog tid :p

11 Gärdsmygen:

Vilken hög skorsten!! Andra bilden visar vackra detaljer och skarvar.

12 Leena:

Oj den skorsten var hög! Om många skarvar blev det ju ... Den bilden är störtskön!

13 Klimakteriehäxan:

Din skorsten är vacker trots att jag just skrivit lite nedlåtande om tegel ... :-D

14 Camilla F - Design & Foto:

Bra tolkningar, vackert!



Svar: Tack! Ja, en bild från i somras kunde passa in dagens tema :)

15 Carina - inspirera:

Ja, skarvar finns det lite överallt på olika sätt och vis!

Vackrast var dörren tycker jag...

Jodå, till jul så fylls mina plåtburkar med pepparkakor och lite annat sött - det hör liksom till ;)

Kramen.

16 Erik "Semlan":

Tack för alla kommentarer. :-)

Kommentera här: