Kommentarer:

1 Lasseivomma:

Härliga sommar, men den kommer väl snart tillbaka, eller?

2 SigridfraEnget:

Ja, där skulle man sitta och njuta...

3 Bjørg Nina:

Heisann!

Alle ser ut til å hygge seg på tribunen!

4 anemonen:

Ja här sitter de fint och äter glass, och nu fick din bild mig att längta till sommaren. Hugaligen för den kommande vintern. Hoppas på lite snö.

5 Beppan:

En plats i solen....Där skulle jag inte ha ngt emot att sitta - med en glass.

Det lär dröja tills vi har det så igen - längtar...

6 Hanna:

En inbjudande bild denna kalla dag. Men vintern är vacker den också, hoppas på snö snart ;0)

7 agnetha:

Härlig plats att sitta och filosifera (stavas det så tro) på. Åh sommar också, jag längtar dit. Gillar inte vintern!!!! Fast nu är det ju inte såååå kallt men i alla fall.

Ha det gott.

Inne hos mig finns en obekväm plats att sitta på. Jag vågade inte men ungar du vet de vågar.......

8 ormbunke:

En inbjudande sittplats som man alla redan längtar tillbaka till.Ha de gott. Anita

9 Malys Krok:

Ser deilig ut å sitte der! Varmt og godt, og en venn å prate med! det er godt! Takk for hilsen! -Margit-

10 Ingrid:

Så trevligt det ser ut!

Idag var vi verkligen varandras motsatser. Du visar sommar och sol och jag vinter och snö.



Ha en fin fortsättning på dagen!

11 Eva:

Somrigt härlig bild :-) Och visst kommer den igen! Sommar alltså!

12 Rimkogeren:

Herligt sommer sol :-)

13 Mona:

Härlig och inbjudande sittplats i solen. Perfekt ställe att avnjuta en glass.

14 Anni:

Konserthustrappan i värmande sol, jo jag tackar! Om fyra månader kanske solen värmer tillräckligt för en kort stund där igen?

Ack, varför är vintern så lång ...

15 Eli og Bella blogg:

Flott stemningsbildet fra markedet. Du undrar på min utsikt, det er huset vårt på landet 40 min. fra byen. Kjøpte det i voksen alder, mye arbeid gjort. Selger det og flytter til byen, når vi blir pensjonister.

16 fru Vallmo:

Ja, det vill man sitta och njuta! Jättefin bild!

17 Bitten:

Det skulle vara kul att sitta där och spana in allt roligt folk.

18 Cecilia Artista:

Är det Konserthustrappan? Så skönt att sitta där i solen med en glass och blicka ut över folklivet!

Jag kan tänka mig att du längtar dit!

19 jonna d:

Det ser så somrigt ut! Din bild får mig att drömma om varmare dagar då man kan sitta ute på stentrappan och äta mjukglass.

//jonna d

20 Tant Marit:

PRECIS vad jag längtar efter i dag!

Hmmm, undrar var du har varit?

NYFIKEN

21 Kerstin:

Så avkopplande att sitta där, njuta av en glass och se på alla som passerar.

22 Lena o Tommy:

Ser härligt avkopplande ut där i solskenet!

23 Marja:

Visst är det Konserthustrappan vid Hötorget? Där har jag suttit några gånger. Underbart att sitta där en sommardag och titta på människorna och äta jordgubbar.

24 Anneli:

Tack!

Jag vet inte vad "handstolen" är gjord i för material.

Så skönt i solen ...längtar efter sommarn!

25 KerstinA:

Så härligt det ser ut - sol och glass - i stället för mörker och dimma.

26 Gärdsmygen:

Bra foto till temat!

27 Brötis:

Ja, det där ser ju helt ok ut!



(Nej, min sittplats användes inte "på riktigt". :-)

28 Brötis:

Ja, det där ser ju helt ok ut!



(Nej, min sittplats användes inte "på riktigt". :-)

29 Pialotta:

Det ser så himla ljuvligt ut.. Sommar o sol och semester :)

30 Pysselfarmor:

Ja det var då det...skönt!

31 Annica:

Fin blogg. ;D

32 Wickan:

Sätter mig gärna, bara jag får en glass!

33 LissenTo:

Här känner jag igen mej. Var 1 1/2 år sedan jag var i Stockholm. Brukar vara mysigt att ta en paus där.



Dom som satt där, såg oss som vandrade gå förbi. Det var ett ungt par som vi lärde känna med tiden.



Ha det gott. // Lissen

34 4U2:

Nu blir jag nostalgisk :) Du undrade och här kommer svaret: mellan mataffär och djuraffär :)

35 Kicki:

Där har jag suttit en varm dag och kan tänka mig att slå mig ner igen och titta på alla människor som går förbi:)

Mitt foto var taget utanför en frisörsalong Turkiet!

36 Maria Lundmark Hällsten:

Nu blev man ju sugen på en mjukglas...med blåbärssmak :-) Finns på frasses nere på torget, här i Umeå och måste smakas.

37 Erik "Semlan":

Tack för alla kommentarer. Nu är bänkar ett nytt motiv jag tar foton på... ;-)

38 Emelie Bäck, Cancerfonden:

Hej. Nu är oktober månad över och med det även Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj. Vi har tillsammans lyckats samla in över 45 miljoner kronor! Vi vill rikta ett varmt tack till dig för att du hjälpt oss att uppmärksamma Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer på din blogg. 
Tillsammans gör vi skillnad! :) Kram

39 Ingrid Andrea:

Smaker nok godt med en svalende is der de sitter i sommervarmen:)

Kommentera här: