Kommentarer:

1 Gärdsmygen:

Aj, min nacke! ;)

Ingen bra arbetsställning att se upp sådär!

2 Pialotta:

Nackarna, aj, aj, det där är ingen bra ställning, men det finns de som inte har något annat val .. Bra tänk till temat idag :) Ha de gott Erik .. fin dag till dig:)

3 Anni:

Trodde först att de målade svarta prickar i taket, det vore ju lite udda!



Mitt foto är från självaste Alhambra! Jag blev också förvånad, minst sagt!

4 Cici:

Vilken jobbig arbetsställning! Men dom är väl skickliga och snabba och kanske att det inte tar så lång tid.

5 anemonen:

Uj den arbetsställningen är av ondo. Tur att man inte är målare eller murare.

6 Ingrid:

Det måste vara jättejobbigt att se upp hela dagarna. Jag pratade just om det med en elektriker som var här och han beklagade sig över värk i axlar och nacke.



Bra tolkning!

7 Mamma Brötis:

Väl synkade målare. Ett fint bidrag!

8 Hanna:

Här jobbas det för fullt. Jag skulle få väldigt ont i armarna att stå så där, men de här grabbarna är nog härdade :0)

9 4U2:

Målat taket till en pyttehall, det kändes. Undrar hur det känns för dessa herrar :)

10 Lasseivomma:

arbete i stereo, med svartgul varningstape...se upp.

Bra tolkning av temat.

Ha en bra onsdag.

11 Malys Krok:

Så stilig! To menn som står på presis samme måte og ser opp! Takk for hilsen! -Margit-

12 Eli og Bella blogg:

Veldig bra, ha en fin onsdag.

13 Lotta:

Koncentrationen uppåt ät på högsta nivå! :)

14 Maria Lundmark Hällsten:

Hahaa... svårt att utföra detta arbete om man INTE, ser upp!

15 Eva:

Perfekt bild!

16 Mormor:

Skal det bli lys?

Da gjelder det å se opp.

Ha en fin onsdagskveld

17 Rimkogeren:

De må få hold i nakken - Flot skud - Tak for din hilsen :-)

18 Cecilia Artista:

De kanske får stå där och se upp hela dagen. Aj, aj det gör nog ont i kroppen sen.

Kul bild!

19 Kerstin:

Den arbetsställningen är jag glad att jag slipper. Tycker att jag nästan får ont i armar och rygg av att se på bilden :=)

20 Marianne:

Her skal det bli lys! Se opp!

Flott bilde! :)

21 KerstinA:

Jag står gärna bredvid och ser upp på de som fixar taket, skulle aldrig klara det själv.

(Hos mig tittade de på en fågel)

22 Anneli:

Bäst att se upp så inget faller ner i nacken.

Bra bild till temat!

23 LissenTo:

Att dom orkar stå och spackla i taket, bra gjort.



Inga stukade fötter, bara trötta efter dagens vandring :-)



Ha en finfin vecka. // Lissen

24 fru Vallmo:

Härlig bild! Ser ut som "synkron-jobbare", håller med alla andra att det kan göra ont i nacken, men perfekt tolkning!

25 Pysselfarmor:

Så synkroniserat de verkar jobba! ;-))

26 Lena o Tommy:

Ja där står dom och ser upp.

27 Ege Denne:

De må få sterke armer av dette arbeidet :)

28 Charlotta:

Se upp så du inte får nackspärr till råga på allt.... <:-o

29 Hero:

så jobbigt för dem att se upp hela dagarna!

30 Janne:

Uppseendeväckande arbete. Kul bild.

31 Marja:

Aj, aj, jag får ont i nacken när jag ser din bild. Ingen arbetsställning för mig alltså. Killarna på bilden är verkligen synkroniserade. Fin bild, men aj,aj...

32 Kicki:

Ser nästan arrangerad ut...ett, två, tre nu spacklar vi:)

33 Annelie Esséus:

En sån härlig tolkning! Jag undrar också, som så många av de andra, har inte de här männen ont i sina nackar? Vilken arbetsställning!

Kommentera här: