Kommentarer:

1 Eva:

A ... en världsdel med medelhavstouch! :-)

Smart!

2 fru Vallmo:

Hjälp, A som i Tunesien? Haha, nej men antar att du menar Arabiska länder, eller A som arabiska??

Det här var inte lätt, kollade upp flaggor, för att leta mig fram, sånt tycker jag om!!

3 Malys Krok:

Hei og takk for hilsen! God A-løsning hos deg! Kan se ut som om du har vært i Asia et sted og tatt dette bildet!? -Margit-

4 Lena o Tommy:

Gissar nog också på Asien. Mysig bild i alla fall!

5 Ingrid:

Kan det vara A som i Afrika?

6 Carpe Diem:

Aha, bild från en resa ser jag. Tunisien bestämt. Japp, ett land i Arabvärlden. Bra tolkat.

7 4U2:

Det första jag såg är den analoga telefonen, sedan att det är araber men flera ... måste titta igen senare för nu ropar maken ;) En fin ordlös bild by the way!

8 Tant Marit:

Araber, araber, över allt araber...!?

Fin-fint tolkat!

9 Kicki:

Det måste vara ett arabland!

10 Pysselfarmor:

Flaggan? Tunisiens! A ?? Arabien...araber...jo så måste det nog vara ;-))

11 Lottas Fotografi:

Ett arabland kanske?

12 Annelie Esséus:

Måste erkänna att jag velade mellan Asien och Araber...

I mina glas var det whiskey och ett jättegott jordgubbsvin!

Kommentera här: