Kommentarer:

1 Lena A:

Fantastiskt vackert, en stilla och ljummen sommarkväll. Får mig att längta till sommaren.

2 Bildgatan:

Den landskapsutsikten var inte fy skam. Jag hoppas att långhelgen bjuder på detta väder.

3 Anni:

mmm fint kvällsljus du lyckats fånga!

4 jacglenphoto:

Snyggt landskap - härligt ljus.

5 Maria G:

En alldeles underbar och vacker landskapsbild!

Ha en riktigt fin och bra onsdag!

6 Birgitta:

Vackert landskap och tänk speglingen i sjön syns så fint och drar blicken till sig :)

7 Lissen:

Det här ser ut som du har fotat i mina hemtrakter.



Röda stugor och en båt som puttrar fram.



Ha en härlig onsdag. // Lissen

8 Ordlös Onsdag:

Tack för att du ville delta i Ordlös Onsdag-utmaningen!

Vi är så glada över uppslutningen denna vår första vecka.



Varma hälsningar från SoF o tPix på OO!

9 Pialotta:

En vy som jag gillar.. trevligt med utsikt i bilden där man kan se lite av varje:)

10 SoF:

Tack för all din respons över OO-uppdraget - det uppskattas.

Och tack för att du reflekterade över min egen landskapsbild och tog dig tid att skriva kommentar.



Bra eller dåligt. Vem bestämmer det...egentligen? Det handlar ju bara om smak och värderingar.

Ledstjärnan kan vara: "Jag är med för att jag tycker det är kul". :)



Enkla kameror, värstingkameror, mobilkameror - allt funkar för min del.



När jag tittar på din bild så är min första tanke: "Är det konstigt att man älskar att resa och fotografera i detta vackra land"?



Soliga hälsningar!

11 Ting o Tankar:

Hej!

Fin bildtolkning!

Tänk att sitta i den båten och sakta ta sig fram i det vackra landskapet.



Ha det gott!

12 Mona:

Underbar landskapsbild som innehåller allt man kan önska sig. Härligt kvällsljus.

Kommentera här: