Nästan hatkärlek.




Fotot får bli mitt bidrag denna vecka. Säkert anar ni redan min irritation...
Jag är inte så lång. Ibland är det helt klart en nackdel, som när folk ställer sig i vägen!
[När jag tänker efter vet jag inte många tillfällen när min längd är något positivt. :-(]
För en stund sedan (före fototillfället) stod ingen där och störde... jag kunde sitta vid cafébordet och bara njuta.
Så plötsligt kommer en och sedan en person till och snart har många bestämt sig för att flytta och ställa sig så man inte längre såg något. Kan du se trubaduren borta vid väggen?
Själv brukar jag kolla bakom mig så jag inte stör (visst finns det tillfällen med undantag!).
Alltid blir jag så förbannad på det! ;-)



Kolla in mer "hatkärlek" här,

Erik

Kommentarer:

1 anki-itte:

Ojdå, jag som brukar ha hatt också, får nog tänka mig för lite i fortsättningen.

2 Olle:

Ett alltför vanligt fenomen. Folk har ingen respekt annat än för sig själva. Personligen ser jag till att hålla mig ur "skottfältet"om jag ser någon som har kameran uppe

3 ElStiffo:

"...inte så lång."? Men du är inte särskilt kort heller tycker jag. Jag kan ta med en lite kökspall nästa gång vi ses om det skulle kunna hjälpa! :-)

Var går gränsen? Ska alla över 1,85 huka sig? Hur gör Prince?

4 Birgitta:

Ja det var ofina åhörare må jag säga. Vissa behöver lära mer hänsyn :)

Kreativ tolkning!

Kommentera här: