Kommentarer:

1 Mad World:

Ahh, cykel!

2 Olle:

Aha, en stötdämpad framgaffel på en Mountain/streetbike. Läcker bild

3 SigridfraEnget:

Stilig!

4 Erik "Semlan":

Olle: Tack, men såå fräck cykel har jag inte. :-)



Mad World och SigridfraEnget: Tack.

5 Mona:

En cykel är ett suveränt färdmedel.

6 Beate:

En fräck och färgglad bild. Tur för mig att Olle kommenterade vad den föreställer - är lite otekniskt lagd om man säger så;-)



Å du - 1000 tack för din fina kommentar på min blogg!!!

7 4U2:

En gång för länge sedan ... ja, bodde i cyklisternas stad. Mil efter mil,i regn och ishalka ... nu är cykeln i garaget ;)

8 anemonen:

Bland det bästa färdmedel som finns. Svalt och skönt i värmen med en tur på cykel.

9 Annelie Esséus:

Mycket bra färdmedel som jag måste erkänna att jag använt alldeles för lite på sistone!

10 Christel:

Kan detta vara en trogen gammal Crescent? Vackert är det! :-)

11 ElStiffo:

Trodde som Olle först, skön närbild. Kommer att tänka på transistorer.

12 Ting o Tankar:

Aha, en cykel.

Bra färdmedel. Har ingen själv, men önskar mig en. Använder för tillfället mina fötter mest som färdmedel. Ja, och bilen också förstås.

Ha det fint!

13 Laila:

Tack för dina fina ord om mina tågbilder. ♥

Funderade länge på om jag skulle ta dom... Det är ju inga närbilder. Men med den farten både snälltågen och pendeln kommer in med så törs fan vara nära! ;-)



Kommentera här: