Kommentarer:

1 Camilla "Lillagul":

Hm ? Kan det vara något man ska koppla en slang på så man kan spola av golvet kanske ??!!

Det får bli min kvalificerade gissning ;-)

2 Carina - inspirera:

Det där var en riktig hemlighet...hoppas att någon vet!

Ha en underbar tisdag.

Kramen.

3 Annelie:

Hahahaha! Ja det där ser helt knäppt ut!

Det är vad jag kallar "utifallatt" rör.



(Vi sätter väl dit lite rör om nån skulle få för sig att sätta dit ett handfat mitt i korridoren...)

4 Karoleen:

Konstiga rör, undrar om de är uppsatta för att folk ska undra.

5 Pialotta:

Jag tror det förblir ett frågetecken för många.. bara de som vet hemlisen som kan svaret;)

6 foto CHIP - Birgitta:

Verkligen mystiskt - undrar vad hemligheten bakom är :)



http://foto.rudenius.se/post/2010/10/12/Tisdagstema-Hemlig.aspx

7 Nukke:

Ingen aning vad det där är !?

8 Misswhatsit:

Ja, jag kan inte heller sprida ljus över funktionen på rören.:) Klurig bild. Passar utmärkt till temat.

Ha de gott!

9 Fia:

Men visst blir man sugen att släpa dit en tvättmaskin och ansluta den?

10 Pysselfarmor:

Hmm....på den där vita grejen står det .....säkring

Vad då säkring? Ja nu har du indirekt fått ett uppdrag från oss att ta reda på detta så att vi slipper ligga vakna på nätterna och fundera ;-)

11 Klimakteriehäxan:

Den förblir hemlig för mig.

12 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna. Lovar att återkomma så fort jag hittar svaret. Alla hemligheter ska ju inte förbli hemligheter. :-)

Kommentera här: