Kommentarer:

1 Karoleen:

Vackert! =) Att vatten kan vara så underhållande och olika...

2 Monica o Jacob:

Läcker bild, vad snyggt du fått till

vattnet;-)

3 Pumita:

Gillar verkligen fontäner! Vi kunde ha fler såna i stan.

4 Maja:

Frän bild!:)

5 Johanna (en liten paus):

Fint med frusna droppar i fotot!

Ha en fin tisdag!

Johanna

6 Carina - inspirera:

Otroligt vackert med vatten!

Ha en underbar tisdag.

Kramen.

7 mimmi:

Det var en jätte fin bild och så fin att se på :) jag gillar att sitta och titta på sånt när man är ute och gå ... ser jag sånt .. då sätter jag mig gärna en stund och bara njuter ....om det inte regnar förstås ;)

8 LottaM:

"Vatten stan e full av vatten..."

Snyggt foto.

Ha en bra dag!

LottaM

9 carina/sinneskatten:

Vatten stan är full av vatten...visst är det så han sjunger "robban" .

Fint med dessa fontäner som skvätter och porlar.

10 Anette:

Fontäner i stan är alltid fascinerande och ger lite extra liv åt parkerna!

Jo, visst fick jag ett hyfsat kort på min vattendroppe........men det krävdes många försök, så ge inte upp! Det är ju himla bra med digitalkamera ;-)/Anette

11 Anonym:

Några fontäner har vi inte här i nejderna, men ditt är riktigt vackert.



Tack för din kommentar hos mig. Solen har lyst på oss lite till och ifrån idag, men det är attans så kallt!

12 Photos by Storm:

Riktig action med vapnet i högsta hugg. Kul att du kände igen Kalmar. Min bild är tagen från Öland. Ja, vad är det med KFF? Hela stan håller andan/Lis

13 Hanna:

Hihi jodå, jag har varit på Gotland en gång, sommaren 2001... ;-) Men vi har stuga på Öland, så därför blir det liksom att man åker dit varje sommar... ;-) Och ja, jag gillade Gotland också, kan absolut tänka mig att åka tillbaka dit... De är ju ändå rätt olika de två öarna, trots att de ändå ligger rätt nära varann... Stockholms skärgård har jag varit vid en del också, har mest seglat runt och förbi öarna där med min storasyster iofs, men nån ö har jag väl varit på, vi var av på Dalarö vid nån segeltur iallafall minns jag, och köpte glass och gick runt lite i närheten av hamnen, men annars har jag nog inte varit av så mycket just på de öarna... Nej, jag får nog ändå säga att jag gillar Öland bäst, hihi... ;-)

Otroligt häftig bild du visar också, du har fått till vattnets strålning otroligt bra!!! Som sagt ja, vatten är häftigt, och man kan få riktigt häftiga effekter av att fota det... :-)

God natt!!!

14 LottaM:

Svar på dina frågor om Singapore.

Ja, det är billigt med elektronik fortfarande förövrigt väldigt dyrt.

"Singapore Sling at Raffles" är otroligt dyrt.

Brisbane River är rent de badar även i den även om där finns en och annan alligator.

Ha de bra onsdag!

LottaM

15 Hasse A:

Morrn.



Torget heter Mariatorget och fontänen Tors fiske...

Ha de bra.



Hasse A

16 Nukke:

Oj så vackert !!!! Mycket vatten. Våren !!!!!!!

Kommentera här: