Kommentarer:

1 Pumita:

Hmm, var kan det här vara? Och när? Ser gammaldags ut. Det kan inte vara tvärbanan även om det finns konduktör... Nej, jag ger upp. :)

2 Monica o Jacob:

Kul att se vitt kapell på mössan och blanka knappar, vagn 335 tillhör museispårvägen och är dom inte och visar upp sej på tvärbanan tro.

3 Agneta:

Jättehärlig bild! Här behövde inte CSI kopplas in ;-)

4 mimmi:

Först fick jag en känsla av gamla tider när jag såg denna fina bild :)

5 Photos by Storm:

Min första tanke...så inbjudande bild. Jag tycker om att åka tåg så jag kliver gärna på/Lis

6 Kvasthilda:

Snyggt :-))) Är väl lite biased som den lokförare man är. Synd att killen har hela ansiktet i skugga.

Gillar den himmelsblå färgen på vagnarna mot himlens lika blå färg. Hmmm... Undrar om det är därifrån namnet på färgen kommer?

7 Gunsside, Norway:

Flott foto, ser ut som om det er fra en annen "tid" ;)

8 Hasse A:

Morrn Erik.



Kul med Stockholms-bilder.

Släpvagnen på din bild, det var sådana som gick på linje 16 en gång i tiden, sista turen 5 april 1964...



Ha de bra.



Hasse A

Kommentera här: