Kommentarer:

1 Cecilia Artista:

Sjung om studentens lyckliga dagar ...

Ja de är nog lyckliga nu och har framtiden för sig!

I Stockholm skulle de visst förbjuda såna här flak from i dag men jag tror att de drog tillbaks förslaget efter massiv kritik!!

2 El Stiffo:

Mycket flak blev det. Sonen var på ett av dem. Mycket ljud från flaken var det också. Ungdomarna kallar det musik.Jag hade öronproppar.

3 Pialotta:

Ja just det:) Mitt barnbarn tog studenten i fredags och just så här såg det ut där han åkte, fast det var en traktor med flak.. 30 st var dom.. där kan man snacka om "packade sillar";) Rasmus hade sin stora spelare med sig.. och det blev ljud i skällan .. AC DC och en massa olika musik plus de där tutorna..



Såg du inte min "utmaning" uppdrag till dig? Eller är du inte så där sugen på att plocka fram din 10-onde bild från bloggarkivet ?

Nåja hur som helst så var det så himla svårt att komma in till Mimo denna gången.. riktigt svårt..

4 Pialotta:

Är vi helt fel på det nu Erik eller är det jag som är lite pingpongig;) v 23 .. var det inte den 6 Juni.. jag vet i sjutton, men både din och min länk ligger där nu;)

Jag skrev förut om studenten, men nu ser jag inget här.. lustiga saker händer mig denna dag ..

Kommentera här: