Så såg det ut idag...

... där jag var.

                              

Ja ungefär så eller ska det vara riktigt rätt,
Fototriss del 102: Så här ser det ut där jag är idag, del 8

En torsdag, en mycket varm torsdag i ett semestertomt Stockholm, så även på jobbet.
Det är många som valt att vara lediga nu. Kanske skulle man ut till sommarstället?







 

Alla tre fotona är tagna idag, en svettig torsdag på jobbet.
Ja, det sista fotot är på väg hem efter arbetsdagen men de andra är nära och inne på jobbet.



Klicka och kolla här,

Det ska jag försöka göra. :-)

Erik

Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Fina bilder. Den mittersta ser lite ostockholmsk ut, samtidigt som man ju inte kan missa att det faktiskt är Stockholm.

2 Monica o Jacob:

Man får ju tycka vad man vill om Stockholm men nog är det en vacker stad alltid. Jag har alltid gillat sommaren i stan just pga att det blev så tyst och skönt.Snygg triss, och ha det bra i värmen;-)

3 Lena Rollmar Kårén:

Nice! Stockholm är en underbar sommarstad. Tyvärr besöker jag endast Stockholm i jobbet men jag får se det som en yrkesförmån.

4 Nukke:

Stockholm liksom Helsingfors har havet ändå så nära. Men att vara på jobbet under så varm väder är nästan för mycket. Hoppas du slipper till sommarstugan snart !!!!!!Fina bilder !

5 Monkan:

Kul idé att fånga Det Tomma Stockholm, det är ju som en helt annan stad. På sommaren skulle man kunna ha bil, och få parkeringsplats utanför porten varje dag.



Hoppas inte han som hamnade på min bild märkte nåt, då måste han ju ha undrat... Ligga ner och smygfota :-) Gardinen såg jag fladdra lite, stannade och väntade in ett ordentligt fladder.

Kommentera här: