Veckans fönster - valfritt

Denna vecka får vi botanisera bland våra fotograferade fönster, Susanne låter oss välja fritt. Denna brist på styrning kan kännas skönt, men det ökar också valmöjligheterna (ack, vad ska jag välja!?).
Tar ett aktuellt fönster, innifrån ut. Ganska fin utsikt, tycker jag. Utsikt i ständig förändring.

Utsikten från Skepparholmens restaurang. Stora farleden där ute...

Kunde också välja detta fönsterfoto från samma ställe ute på Värmdö (där jag var med jobbet i början av veckan). Vem vet, kanske får anledning använda det igen? Här deltar det "utom tävlan". Ja just det, det var ju tävlingsdags i Fototrissen, undrar hur det gick?

Ett fönster med speglingar och insyn och genomsyn.

 

För fler valfria fönster, klicka här

Erik

Kommentarer:

1 Tinkerbell:

Härlig utsikt och en så vacker kristallkrona som hänger där och glittrar ...

2 Jah Hollis:

Det verkar vara rätt behagligt (vid rätt väder förstås) att sitta ute på den restaurangen och se båtarna glida förbi.

3 Susanne:

Ser ut som en typisk konferenslokal med bord, block och pennor. Det nedre fönstret då förstås, som jag tycker har läckra speglingar.



Fast jag föredra att sitta vid fönstret i den övre bilden. Att äta på restaurang är allt roligare.

4 vivan:

Vilken härlig utsikt...där vill jag sitta och fillosofera...Kram och trevlig helg!

Kommentera här: