Start på andra året!

Kan inte låta bli...
Får smyga ;-)

Idag kunde jag köpa en tjock bilaga som erbjöds Aftonbladets läsare. En bilaga om allt som hänt under 2008, en tjock glassig tidning för tjugo spänn. Hade ingen aning om att det var såå mycket som hänt under året som just håller på att ta slut? Fast det är väl samma sak varje år?
Ett gäng kända personer går och dör. Några konflikter blossar upp på olika platser över vår planet. Politiker gör bort sig! Det forskars fram nya rön inom vetenskapen och tekniken utvecklas.
Same same, but different!

Fast min blogg kanske inte förblir samma...

Är så innerligt trött på svårigheterna med att kommentera!
Är less på att inte ens kunna komma in på min egen blogg.

Så jag börjar så smått fundera på att flytta bloggen.
Får öppna små testbloggar på andra ställen, Blogger kanske är ett alternativ...


lite "kabeltrassel" vid Hägerstensvägen... fanns tydligen under asfalten...
Erik

Kommentarer:

1 Pysen73:

haha, så du kunde inte låta bli ;o) Nå, hur många inlägg ska du ha innan nästa nyårsafton?

2 Pysen73:

åh skit.. nu strulade det igen.. undrar om det ibland beror på att man läser fel i den där koden? Ibland är dem ganska svårtydna... Nåja...

3 Pysen73:

men.. först säger den att det blev ett internt fel.. och kollar man så ser det inte ut som att meddelandet blivit registrerat.. så skriver man ett nytt.. och vips, så har man lämnat två kommentarer?

4 Bosse:

SKÅL!

5 Ninni:

Håller med Pysen, det är inte alltid så lätt att lämna kommentarer men det gäller hos alla er som har blogg.se. Någon har problem att kommentera även på min blogg. Annars så tycker jag att Blogger fungerar bra.Så välkommen hit du!

6 Fia:

Jag är imponerad av hur produktiv du lyckades vara på ett dygn. Och vettiga inlägg blev det!

7 Erik:

Bra att du förklarar problemet Fia! Hur fasen ska man få blogg.se att fatta detta!?



Skål själv Bosse! Fast nu käkar jag frukost... ingen sprit, pastejmacka med saltgurka, lite sillsallad och lyssnar på Roger Moores äventyr i Sverige, kul!



JA Ninni, det verkar som Blogger fungerar bra. Fast flyttar jag dit så börjar det väl krångla där också?!



Tack Fia! Skoj att du tycker som du tycker :-) Hittade du "ditt" inlägg?



8 Hasse:

Morrn Erik

Jag har haft "Blogger" i över ett år.

Ännu inga problem.



Ha de bra



Hasse

Kommentera här: