Sovrum

 
 
 
 
 
 
 
 
Ovanliga vinklar i detta sovrum, men en skön säng.
 
 
Vad vore ett sovrum utan en skön säng?
Här visar jag ett tillfälligt sovrum på en främmande ort. Här var det en riktigt skön säng, och bra med kuddar.
Det blev några möten och även en skaplig frukost.
Numera njuter jag av frukost, tar mig tid. Skönt när jag kan för det mesta.
Gärna upp en stund tidigare bara för att få lite tid under frukosten.
Dagar med dålig frukost brukar lustigt nog följas av en rätt misslyckad dag.
Konstigt men så är det (i alla fall för mig).
 
 
 
Du hittar fler sovrum här
 




Erik

Kommentarer:

1 Anneli - A'la Foto:

Det såg lite kalt och ensamt ut! Men jag tror på dig att sängen var skön! :)

Svar: Blir gärna så på en del hotellrum. Men en del har mycket på väggarna och ger en ombonad känsla, dit kommer man ju gärna igen. :-)
Erik

2 Monica o Jacob:

Ja en skön säng är ju en förutsättning utan den kan sovrummet vara hur mysigt som helst men inte funka.
Ha en bra dag och tack för grattiset

3 Violen på Brandholmen:

Visst är det mycket bättre att krypa ner i en skön och bekväm säng än att ligga på helt fel underlag! Ofta har jag fått alldeles för hårda, och då menar jag hårda, sängar när jag har rest runt i Sydostasien. Sängar som är mer lämpliga för fakirer!

4 Malys Krok:

Sengen må være god om skal få en god natt!
Denne ser fin ut!
-Margit-

5 Inger Maryissa:

För mig är också frukosten viktig för utan den mår jag inte alls bra, och numera när jag inte jobbar längre blir det en stadigare sådan då jag vaknar lite senare numera
men när jag jobbade det kunde slarvas lite eller åtminstone den blev ganska mindre

6 paula i pörtet:

Det såg vilsamt ut där, frukost är a och o, men först en rask promenad!

7 Menageriet:

Tur att sängen var skön, för miljön såg inget inbjudande ut!
Själv sover jag helst i min egen.
Frukost blir det efter hundprommis, då först får jag lugn och ro. *S*
Ha det gott!

8 Freja:

Nu när jag är sjuk får frukosten ta tid, det är skönt. Annars äter jag snabb frukost, sover så länge jag kan i stället...

9 elstiffo:

Smaken är som baken, jag tycker det ser fint ut. Men jag tolkar bilden mer som en målning och ett lugnt sinnestillstånd. Svalt, ordnat och rofyllt.

10 Klimakteriehäxan:

Vackert och rent. MEN inga vidare läslampor över sängen va? Hotell missar ofta den (viktiga) biten!

11 Gärdsmygen:

Frukosten är det viktigaste målet på dagen! Och för mig det godaste :) Vill också ha tid på mig då.

12 Marit Johansson:

Så välordnat han har det i sitt sovrum, men så läste jag att det var ett hotellrum :) du verkar resa mycket!

13 BP:

Nu har jag kallat ett antal sovrum och hittat bra variation om man säger så. Men ingen förutom Freja visade upp sitt eget sovrum... Undrar varfö;-)

Frukost har jag aldrig ätit. Min består av flytande föda i form av Nespresso och ett glas Brämhults. Däremot blir det brunscher under helgen.Ja, jag vet - jag har haft dåliga frukostvanor i hela mitt sil;-)

Svar: Angående sovrum så tror jag att vi är flera som kanske ser just sovrummet som mer privat än flera andra rum i hus eller lägenhet. Så det privata rummet vill man kanske inte visa? Det kan vara anledning till att du inte får se så många. ;-)Kul med bokdesign / layout, så förstår att du "dreglade" lite där på Kungliga biblioteket. Du hade väl haklappen med dig?
Erik

Kommentera här: