Höjdpunkten



Orkestern framför "Vi kommer aldrig att dö" i en skön version eller var det möjligen "Undantag" de spelade.


Skulle vilja se Bo Kaspers orkester igen, kanske spelar de i Stockholm under sommaren, det brukar de göra. Det var helt klart en musikalisk höjdpunkt när jag såg Bosse med sina duktiga musiker i Kaspers Orkester på Mosebacke. En konsertupplevelse jag bar med mig länge, mycket bra kväll på Söders höjder på Mosebacke, en av malmens absoluta höjdpunkter. ;-)
 
 

 
 
Dagens bidrag till #blogg100, det 89:de i ordningen. Nu bara elva kvar!
 
Erik

Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Skönt minne att bära med sig! Då hoppas vi att Bo Kaspers orkester dyker upp i år igen!

2 Pysselfarmor:

jaaaa de är fantastiska! Har haft förmånen att se/lyssna på dem live två gånger.

3 Anitas Malta:

En höjdpunkt att minnas! Skulle själv gärna se dem live och helst då på underbara Södermalm :-) Fin bild på bandet lite från sidan och med ett behagligt ljus.

4 Stare Ström:

Ja, de är duktiga- förstår jag att de är en höjdpunkt.

5 Freja:

Härligt att ha ett sådant minne!

6 Meta:

Dom är rätt bra det var länge sedan jag hörde dom kanske skulle leta reda på dom någonstans i Sverige för ett gigg.
Ha en fin vecka
Meta

7 BP:

Tycker det är så himla kul att läsa dina tips om Stockholm. Vi älskar ju denna stad båda två, eller hur!!! Men du och jag ser och tänder ofta på helt olika saker, vilket ju är ännu bättre, eftersom vi alla är olika. Ja det är ju charmen av hela livet om man säger så.
Vad jag vill säga är att vi definitivt inte delar samma smak vad gäller Bo Kaspers orkester - MEN att jag är störtavis på ditt fina foto;-)

8 Caroline:

Låter som en riktigt trevlig kväll!

Kommentera här: