Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Jag känner inte Bosse men jag tror dig på ditt ord! Fint med speglingen, ger en intressant bild!

2 Cecilia Artista:

Fin bild med snygg spegling på mannen som jag inte känner igen.

3 Stare Ström:

Snygg bild men vem är Bosse??

Svar: En sann entusiast på många sätt.
Erik

4 Anitas Malta:

En för mig totalt okänd person. Tycker han ser mer fundersam och lite drömmande ut än entusiastisk ;-) Men tror fullt och fast på att mannen du valt att visa är en sann entusiast !!

5 Anemonen:

Även okänd för mig men det hindrar inte att mannen är entusiast för det är det många som är även jag tror jag.:D Ps snyggt fotat.

6 Freja:

Spännande med en helt okänd entusiast, många frågor blir det. Vem är han? Vad brinner han för? Hur tar det sig uttryck? Bra med lite tankeinspiration på lördagskväll!

7 juanna:

Gillar skärpan på spegelbilden o oskärpa på "huvudpersonen"!! trodde det var ett självporträtt.

Kommentera här: