Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Titta :) där är det igen! Tornet!
Trevlig förgrund - undrar vad de planerar :)

2 Violen på Brandholmen:

Snygg svartvit bild! Något är i görningen, kanske något kul i kväll! Och ja, tornet finns med på bilden!
Trevlig helg!

3 Gärdsmygen:

Blicken riktas mot Stadshuset, men jag tror något intressantare händer i förgrunden.
Tänk att vi hållit ut i 99. Nu får vi inte missa sista!

4 Freja:

Jag gillar svartvita bilder, de blir så tidlösa... trots den moderna matvagnen och kläderna så finns det en känsla av 50-tal över bilden, häftigt!

5 Anemonen:

En talande gatubild som jag gillar.

6 Hanna:

Häftig bild, vet inte vad du har gjort med den, men jag gillar redigeringen. Mycket finns det att titta på och upptäcka också, ser nästan ut som om tornet på stadshuset har fastnat i ledningen :-)

7 Anita A:

Snyggt bearbetat sv/v! Skön ögonblicksbild! Stadshuset är ett av mina favoritobjekt! Och en Food Truck, men inte samma som jag hade i Fototrissen sist. Min bleka dam är inte beskuren, hon har en top i bleka färger men det syns dåligt i sv/v

Kommentera här: