Kommentarer:

1 Anita - Malta:

Börjar med att önska dig en God fortsättning på det nya året !!
Ja, vinter är det onekligen på din fina bild som har ett väldigt vackert ljus. Din rubrik ger tanke av att den inte är tagen den här vintern. Vad jag förstått har vintern inte kommit till er däruppe i norden ännu. Önskar dig en skön fortsatt söndag från ett väldigt blåsigt Malta 12+.

2 Erik Semlan:

Juanna som håller i "Ordlös lördag" vill se lite vinter. Ännu ingen snö som stannar kvar denna vinter här i Stockholm, så jag får ta ett äldre foto från en snörikare vinter. Ett vinterminne!
Kanske dyker snön upp nästa helg, allt enligt ett par väderprognoser.

3 Pumita:

DET DÄR är inte en nytagen bild, tack och lov! ;) Men så där på bild känns den väl OK. Och vi vet ju att snön kommer så det är bara att gilla läget. ;) Önskar dig en fortsatt fin helg!

4 Violen på Brandholmen:

Den där "gubben" känner jag igen från mitt Stockholmsbesök i november! Då fanns det ingen snö och det lär det inte göra nu heller! Tur att det finns arkivbilder att ta till!
Önskar dig en god fortsättning på det nya året!
Svar: jag har också en arkivbild , den är från januari 2013. Då fanns det minsann snö hos oss.

5 Linnéa:

Gubben, är välbekant, men snö är obekant detta gråa år. Kul att du är lite tillbaka.
vill önska dig o din familj ett gott 2014.
Stor kram Erik!

6 juanna:

Vintrig vinterbild - han pekar åt det håll snön kom ifrån i fjol...

7 Pumita:

Kikar bara förbi för att säga Hej! Hoppas att allt är bra. :)

8 Fia:

Vad lyckat att personen som är ute och går följer samma riktning som den pekande armen!

Kommentera här: