Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Fin presentation av din stad! Ljus, skuggor och flytande isflak gör bilden intressant!

2 Cecilia Artista:

Som du väl vet så gillar jag verkligen Stockholm. Där finns en härlig mångfald och många vackra platser. Det är där jag har mina rötter även om jag är ute och fladdrar lite.

Hoppas isen snart smälter bort och våren kommer istället!

3 Erik Semlan:

Mitt fönsterbidrag denna vecka hänger lite löst ihop med detta foto. Kolla gärna här,
http://erik56.blogg.se/2013/april/ljust-2.html
Klicka på url-adressen här under!

4 Cecilia Artista:

Det är flera som inte kunnat kommentera hos mig idag. Jag har inte ändrat på något och vet inte vad jag ska göra åt det. Trist!

5 Anita - Malta:

Kan ju inte få nog av bilder från Stockholm och du visar ofta fina foton från min forna hemstad. Den här är inget undantag fast det ser lite kallt ut ännu ;-) Ligger det is på Riddarfjärden ?? En gång..minns inte vilket år det var så gick jag där på isen. Men det var lite otäckt. Isen blir ju aldrig så där riktigt tjock. Såg väldigt tunnt ut på vissa håll så promenaden blev kort;-) Ha en skön fortsatt helg!!

6 Maria Lundmark Hällsten:

Fin bild på din ort/stad.

7 Hanna:

Ännu en vacker vy över Stockholm. Gillar isen som sakta med säkert bryter upp och vattnet som glänser i den tidiga vårsolen. Måste vara Västerbron som skymtas borta i vänstra kanten av bilden och DN-skrapan som sticker upp en bit till höger. Fint :)

8 Freja:

Vatten, himmel och is, härlig kombo!

9 Linnéa:

Vi valde vatten både du o jag! En självklarhet kanske särskilt då vi bor som vi bor vid Mälaren. Fin bild!

Ha det gott!

10 Marit Johansson:

Vilken fin bild, extra kul för att min syster bor där på andra sidan i något av husen :)

11 SigridfraEnget:

Våren kommer...

12 B i r g i t t a:

Här ligger isen kvar. Fin vy av staden :)
http://fotochip.wordpress.com/2013/04/13/kunskapens-handtag/

13 Mona:

Otroligt vad kylan tagit sitt grepp om Sverige denna vår. Stockholm är vackert, både med och utan is.

14 juanna:

Perfekt bild över "vinterläget" i Stockholm!!
Det är på gång alltså - ja - våren.

Kommentera här: