Vackert



Flera dagar med vackert väder! Bara att njuta!
September, den första höstmånaden har börjat riktigt bra.
 
 


Nere i Vinterviken har de haft skördemarknad på söndagarna några veckor nu, tror det är sista marknaden nu på söndag. Bara ner till vattnet och in i viken till höger om denna plats. Hoppas det fina vädret håller i sig över helgen.

Fotot kan få gälla för flera fototeman, nämligen...

... varför inte Sinneskatten som håller i Fredagstema. Under den kategorin hamnar fotot, "mot alla odds" är temat denna gång. Men också två andra fototeman.
 
 
 Fotot får även bli mitt bidrag till  



Men också Petunias fototema, 


Önskar dig en trevlig helg!


Erik

Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Ett foto att bli glad över! Himmel, hav och många bätar. Och som grädde på moset, vackert väder.

2 Lena och Tommy:

Så otroligt charmigt och vackert!

3 Monica o Jacob:

Härligt att vi har en grön höst, fin bild med blå himmel och hav.
Ha en skön helg;-)

4 Lasseivomma:

Fiffigt, tre flugor på en smäll.
Trevlig helg.

5 llhertz:

Vinterviken uppvisar en riktigt fin sensommarsida. Den tycks vara en ljuvlig plats. Har du gjort några goda fynd på skördemarknaden tro, sådana brukar vara väl värda att besöka.
Smart att plocka tre teman på raken. Himmelstemat är det jag inte riktigt fastnat för men det kan ju bli ändring ;)

6 Marit Johansson:

Jag kan ju bara gratulera till det fina vädret. Här hos mig är det väl lite si och så med vädret.. fin sommrig bild, inte kan man tro att det är höst när man ser den!

7 Mormor:

Der fikk du fint vær, mot alle odds.
Og en flott kombinasjon også.
Ha en fin dag :-)


http://www.starbear.no/mormor/2012/09/07/fredag-foto-og-funderinger/

8 anemonen:

Höstarna kan vara riktigt fina, och blir det sedan brittsommar är den ljuvlig. Jag tror på en sådan i år. Dock har det börjat med mycket blåst fast det kan jag står ut med om bara solen visar sig. Ett angenämt foto som jag kan njuta av.

9 Anni:

Såg en notering att jag åt min lunch utomhus den sista september i fjol - låt oss hoppas på en lika skön september i år!
Härligt somrigt foto du tagit!

Kommentera här: