Kommentarer:

1 Malys Krok:

Så smart da! Jeg fant ikke noe passene , så jeg står over! -Margit-

2 Erik Semlan:

Noll ord har valt temat "på siden" och Ordlös onsdag har temat "gatans ansikte" och jag tycker fotot passar bra till båda teman.

3 Mormor:

Hvem vant?
Gatesjakk er morsomt :-)
Gir en gate virkelig et ansikt og samler ansikter også :-)
Ha en vakker kveld :-)

4 Tina:

Det var sjyst bild på hur grabbarna står och funderar på nästa drag :)

5 llhertz:

Det blir en trevlig trivsam atmosfär i en stad när gatan befolkas. Torghandel, gatuartister, matstånd, musik och som här spel, bring it on! Levande bild med skön koncentration.

6 aino:

kul med lite schack i lugn och ro på gatan.
aino

7 fotobrus.se:

Skön bild!

8 Olle:

Anar jag möjligtvis ett parti i "Kungsan". Dagens eftermiddag blev en "kamerapromenad" kapitel 2.
Ha det riktigt bra Erik

9 Pysselfarmor:

Vilka tänkande herrar där med armarna i kors och viktig min ;-))

10 Pumita:

Du har varit på Kungsan, ser jag. Intressant att se deras kroppspråk, riktiga hårdingar där... för att inte avslöja ngt. Schack har jag aldrig spelat och tror att jag är alldeles för rastlös för det, haha.

Kommentera här: