Tillbaka



Trevligt att Sinneskatten är tillbaka med sitt Tema fredag, tillbaka är också veckans fototema. Minns en ljum och skön eftermiddag från i somras som får bli mitt bidrag, jag tar mig gärna tillbaka dit. För i södra Sverige kan de nu få rena värmeböljan, upp mot tjugo grader varmt när de får tillbaka lite av sommarvärmen!
 
 

Kanske inte läge att byta till sommarkläder nu i mitten av oktober, men trevligt om vi får lite värme.

Tillbaka kan illustreras på många olika sätt,kanske vill du se hur andra tolkar temat.
 
Det finns fler bidrag att kika på hos Sinneskatten!

 
Erik

Kommentarer:

1 Stare Ström/Kråkvinklar:

Det var inte så mycket sommar att se tillbaka på så jag hoppas på den där värmeböljan i stället!

2 Violen på Brandholmen:

Lite sommarvärme skulle inte sitta fel, men längtar inte tillbaka till sommarkläderna. Mysig bild du visar!

3 Eva:

Lite "indians-sommar" hade suttit fint nu :)

4 Rantamor:

Här har vi bytt till vinterdäck och täckjackor, så tack för ditt somriga foto som får oss att minnas att det verkligen varit en sommar.
Som vi som tillbringar sommaren i fjällvärlden har nog understället hängt med hela sommaren...

Tjingelingen.

5 Cecilia Artista:

Visst är det skönt med sommarvärme! Och visst var det många soldagar i somras i Sverige även om regnet ofta tog över.

6 Marit Johansson:

Din sommarbild värmer och glädjer mig..

7 Pysselfarmor:

ojdå - jag är nog en sådan där som nästan aldrig kollar in väder- och vindprognoserna om jag inte ska göra något alldeles speciellt..typ köra MC ;-))

ska det bli varmt i helgen....passar utmärkt då eftersom söndagen ska tillbringas med barnbarn.

Fast sådär "lättklädd" tror jag inte jag vill gå ---- i oktober.

Ha en skön helg med solen på näsan!

8 anemonen:

Härligt för det är gott att ha lite vackra sommarbilder att titta på när kung Bore knackar på dörren.

Kommentera här: