Kommentarer:

1 anemonen:

Jag hoppas du har fiskekort annars kan fisken bli dyr.

2 Pumita:

Nu ligger måsarna risigt till! ;)

Hm, undrar var bilden är tagen för det där sista språket känner jag inte alls igen. Är det polska?

3 Erik Semlan:

Jag undrar själv också över det understa språket! Skylten satt väldigt högt upp på trädet, undrar varför? Fångad vid sjön Trekanten i Linjeholmen om ni undrar.

4 Pumita:

Jag googlade på texten och kom fram till att det är polska, precis som jag misstänkte. Inte har jag sett en massa polacker drällandes vid Trekanten. Har du?

Svar: Tack för den informationen. Hm, lustigt att det står på polska på skylten. Undrar verkligen varför, tror inte det finns fler polacker kring Liljeholmen än på andra ställen i Stockholm...?
Erik

5 Johanna:

Tack så mycket

6 Della / Var Dag ett Äventyr:

Intressant det där med polskan på skylten.

7 Stare Ström/Kråkvinklar:

Det blev extra intressant med polskan! Ska de dryga ut middagen? Finns det karp till julmiddagen där? (eller är det till nyår?)

8 jatta:

Det var en kul bild.

Kommentera här: