Kommentarer:

1 anemonen:

50 det minns jag även om det var länge sedan.

2 Stare Ström/Kråkvinklar:

Så fick du ihop två teman! Hoppas att alla skrev sina frågor!

3 Benita:

Skrev du någon fråga?

Svar: Nej jag vet inte ens vem Pillan är! Hoppas hon fick en trevlig 50-årsfest. Fotograferades från en väns balkong. :-)
Erik

4 llhertz:

En liten miniserie, fint det :)
Undrar just om det blev lika många svar som frågor...

5 Pumita:

Sommarfika var första tanken... men det finns ju ingen kaffekopp i sikte. Hemska tanke. ;) Vad är det som pågår? Och vem är Pillan? Många frågor och inga svar... än så länge. :)

Svar: Jag vet inte vem Pillan är, hoppas hon fick en rolig 50-årsfest. Jag besökte en vän och fångade bilderna från hans balkong. Tänkte faktiskt på ditt tema "skyltsöndag" när jag tog bilderna! :-)
Erik

Kommentera här: