Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Intressant skugga på husväggen! Härligt mustiga färger!

2 Linnéa:

Fin skugga du har fånga på den kära promenadvägen!
Ha en go vecka!

3 Maria Lundmark Hällsten:

Fina färger... och skuggor fick du med också.

4 Hanna:

Jag brukar dras till sådana skuggor jag med, blir så vacker siluett på husväggen. Ljuset du fått med är ju också helt underbart. Vackert!

5 Cecilia Artista:

Skön bild med fina skuggor och härligt ljus!

6 Anitas Blogg - Malta:

Jättefin skuggbild med härliga färger ! Vilket fantastiskt ljus du fått på ditt foto. Kan det vara kvällsljus kanske. Önskar dig en skön helg och hoppas solen lyser även hos dig i Stockholm :-) Nu ska jag ut och leta Linjer ;-)

7 Inger Maryissa:

Jätte-fint foto !
Vilket fint sken från kvällssolen ! ( antar jag det är ? )
ha en fin helg

Svar: Kväll och kväll, nu under vintern kommer kvällen tidigt och natten är lång. ;-) Solen ger upp redan före klockan fyra på eftermiddagen!
Erik

8 Birgitte:

Ja nu bliver det lange skygger men også dejlig varme i farven ;-) God aften:-)

9 Mormor:

Det virker så varmt på bildet ditt.
Må være fargene.
Ha en flott lørdagskveld.

http://www.starbear.no/mormor/2012/11/16/uten-lys-ingen-skygge/

10 juanna:

Härlig värme i bilden - nedgående sol som ger svag skugga...

11 Marja:

Fina färger och fint skuggmönster.:)

12 Pysselfarmor:

Varmt och skönt ser det ut, men jag tror inte det var det...det är bra ruggigt numera. Idag tittar nog inte solen fram en endaste minut - så trist när man är ledig.

13 anemonen:

Härligt långa skuggor. Det gillar jag och fint mönster på fasaden.

Kommentera här: