Kommentarer:

1 Pialotta:

Trevligt, jag kommer gärna... sätter mig på bussen upp nu direkt ;)

2 Birgitta - FOTO:

Trevligt! Ska du gå dit Erik?

3 Anonym:

Undrar om "följ oss i vårt arbete med lokalen" innebär en önskan om gratis arbetsinsats? Du går väl och kollar?

4 Mormor:

UUUPS, tull med nett, fikk ikke opp bildet, men sier god lørdag likevel.

http://www.starbear.no/mormor/2012/11/10/klar-beskjed/

Svar: Det var ju lustigt att du inte kan se bilden. Undrar varför?
Erik

5 Eva Trillian:

Så himla trevligt med en bokhandel som startar!! Annars tycker jag mig ana att trenden är en annan. Din bild gör en bokälskare glad :)

6 Hanna:

Alltid ett trevligt inslag i stadsmiljön. Dessutom kafé, sånt borde fler bokhandlar satsa på, det är mysigt.

Tänkte faktiskt på "Arga lappen" jag med när jag såg lappen i föräldrarnas port ;0)

7 cat:

Hoppas att de ska gå bra för dem!

8 Monica o Jacob:

Det låter riktigt trevligt;-)
Ha en skön lördagkväll;-)

9 anemonen:

Oj så trevligt.

10 Marit Johansson:

Det kan ju bli ett riktigt mysigt ställe!

11 Anitas Blogg - Malta:

Vilket trevligt och inbjudande meddelande :-) Bokhandel och café tycker jag låter som en utmärkt kombination.

12 Pysselfarmor:

ska genast kolla den sidan därför det verkar ju vara ett kul koncept dvs med café

13 Linnéa:

Det meddelandet gillar jag förstås, som inrotad infödd Aspuddsbo! Café också, härligt.Kul dag idag med goda Aspuddsvänner/Örnsbergskompisar!

Ha en riktigt god vecka!

Svar: Det var mycket trevligt och roligt. Tack så mycket! :-)
Erik

14 Marja:

Rolig inledning på meddelandet: "Hej alla nyfikna".:)

15 Mormor:

Nu var det bilde der.
Krøll med nettleser eller tilgang eller noe rart.
Bokhandel og kafé er ikke dumt.
Ha en flott søndag :-)

16 juanna:

Meddelande som alla bokmalar älskar!!

Kommentera här: