Kommentarer:

1 Inger Maryissa:

Oj, det där ser gott ut !

blir riktigt suktad :-)

2 llhertz:

Hämtsushi kan aldrig bli fel.

Funkar som jobblunch picknick och kvällsmat.

Tror nästan jag skulle klara en till frukost också om den funkar med espresson men där tvekar jag plötsligt ;)

3 Monica o Jacob:

Det ser onekligen gott ut och riktiga konstverk är dom, men tyvärr inget för mej som inte ens äter sill;-))

Ha en skön måndagkväll;-)

4 Della:

Supermums! :-)

5 Stare Ström/Kråkvinklar:

Läckert, både som bild och mat!

6 anemonen:

Tyvärr det där kan jag inte äta, men det ser gott ut.

7 Pumita:

Åh, jag älskar sushi! :p Har du varit och ätit på gamla korvmojen? ;)

8 Mona:

Måste medge att ser läckert ut, men sushi är absolut inget för mig. Säger som Monica ovan: Jag äter inte ens sill.

Kommentera här: