Kommentarer:

1 larans:

Det är nästan magiskt. Vilka samband i dessa fönsterbilder. Förra veckan berättade du om Lilla Budapest (nu Tiffanys) där jag hade varit och fikat veckan innan. Och nu visar en bild på Gränden där vi tog en öl medan vi väntade på dottern på fredagen vid samma helg. Det var just så soligt och lika belyst då om jag minns rätt. Och dessutom lite upplyst efter som det var skåningar på besök! :-)

2 Pysselfarmor:

mmmm det är skönt med upplysta fönster - både att stå vid och att "sitta i" ;-)

ha fortsatt skön solbelyst helg!

3 Klimakteriehäxan:

Och solen den lyser, som bekant, på både onda och goda ... på folk inomhus och utomhus ... även om en tjej verkar ha sökt skuggan!

4 Hanna:

Härlig vårkänsla i bilden, folk försöker suga i sig varje solstråle. Uteserveringarna börjar dyka upp lite här och var och i går fikade jag faktiskt ute när jag besökte Nora.

5 Anna ..tassar in..:

Mmmm det är gott att stå o sola sig nu...det ser så varmt o skönt ut här vid väggen..

6 Pumita:

Solbelyst är den belysningen jag gillar allra bäst och Gamla stan är inte fel ställe att vara på just då... det vet jag av egen erfarenhet och får bekräftat genom din fina bild. Stadsdelen lever upp på sommaren, på gott och ont. Tyvärr inför de turistpriser på det ljusa halvåret.

7 Mia:

Sol! Jag älskar solen och dess sätt att belysa vad det nu må vara...kanske speciellt fönster :-)

8 Cecilia Artista:

Japp, det stället känner jag igen!

Härligt med eftermiddagssolen som lyser in och även på killen som står där så cool!

9 Susanne:

Åh, vad skönt det ser ut att stå i solen där. Önskar det funnes lite mer av det ljuset här i södern där det varit spridda skurar mest hela dagen.

10 Linnéa:

Så mysigt det ser ut där mot väggen o i solen. Fönster är ju med förstås.



Sol i hela Stockholm antar jag - blåst?

11 Ninni/fotografia:

Det där känns igen...just på våren söker man sig till solen jämt. Senare, under sommaren, blir det ofta i skuggan man hamnar.

Härlig Stockholmsbild du visar. Just det där eftermiddagsljuset är så fint.

Må så gott!

12 Jah Hollis:

Ja, där belyser solstrålarna fönstret med omgivningar rejält. Fin bild.

13 juanna:

Visst är det underbart att stå just där i det belysta och känna värmen!

14 Laila:

Jag tycker om eftermiddagsljus/kvällsljus väldigt mycket. :-)

15 sven:

många solbelysta fönster. tror vi alla är lika glada för att solen äntligen tar sig tid och belyser upp vår vardag igen.

Kommentera här: