Kommentarer:

1 Marit:

Åh! Det er VÅR i lufta! Deilig! :)

2 Maria Lundmark Hällsten:

Härlig bild... många nyanser. Ha en fin dag!

3 Hanna:

En vårpromenad är aldrig fel. Snart kommer vi få se många nyanser i naturen. Äntligen vår!

4 Eva:

Nyanser av vår? :-)

5 Pumita:

Nyanser av grått och brunt som så sakteliga förvandlas till nyanser av grönt. Ser ut som du fick en skön vårpromenad. :)

6 Lena o Tommy:

Underbart med bruna vårnyanser!

7 Mormor:

Vårlig grønne og brune nyanser.

Tursti?

Ha en fin dag :-)

8 Lasseivomma:

Snyggt, samma toner som i min bild.

Trevligt att någon gillar skogsmaskiner mer än jag.

9 Rejen:

skønt med naturens nuancer..;-D

10 juanna:

Mitt i gråbruna nyanser finns hoppet om våren i form av gröna knoppar.

Härligt!

11 Kerstin:

Så härligt att se denna vårbild. Underbart ljus!

12 fru Vallmo:

Nyanser av början av våren! Härligt, åh vad jag längtar efter sådana bilder! Fin fotat med ljuset tycker jag!

13 fru Vallmo:

Nyanser av början av våren! Härligt, åh vad jag längtar efter sådana bilder! Fin fotat med ljuset tycker jag!

14 Birgitte:

Mange fine nuancer, dejlig skov :-)

15 ormbunke:

Riktigt fina nyanser i grått och brunt.Ha de gott. Anita

16 Ezter:

Vårnyanser hos dig!

17 Cecilia Artista:

Härliga vårnyanser!

Säkert skönt med en vårpromenad där!

18 llhertz:

Ljuva, spröda toner av tidig vår.

Där kan man inte ta miste.

Den stigen ser ut som en mycket skön promenadstig

jag tror den bär mot full vår och solig sommar :)

19 Anitas Blogg - Malta:

Här på stigen tar jag gärna en promenad en solig vårdag i mars ! Anar vår och många nyanser i din fina naturbild.

20 Annelie:

Åh så fint! Och jag vitsippor vid foten trädet! Visst är det vitsippor? Säg ja! Det måste vara vitsippor! Det finns alltså hopp om ännu en vår och sommar!

21 4U2:

Naturen brukar vara så snäll med att ge inspiration!

sv: jag vill ha mina bananer precis när de börjar bli gula :)

22 Linnea:

Vår i luften Erik! Då mår du bra precis som din bild. Nu, kommer den! Tack för din fina kommentar hos mig. Nu har jag gavlar o hustak på hjärnan.

23 Marja:

Fantastisk bild... mestadels grå, men med en aning grönt. Brytningen mellan vinter och vår.

24 Anni:

Vilken skön promenadstig och så fint du fångat vårljuset! Jag kan riktigt känna dofterna!

Men du, den är inte från i år eller hur? Inte har du väl vitsippor redan?

25 Pysselfarmor:

Härliga nyanser - vårens svaga nyanser..... ;-)

26 anemonen:

Här skulle jag inte ha något emot att ta en promenad. FInfint.

Kommentera här: