Kommentarer:

1 Annika:

Snyggt litet små djur. Vackert foto.

2 Cecilia Artista:

Vacker liten krabat!

3 Marit Johansson:

Visst är det en trollslända? Fint foto men jag har aldrig gillat dom där...

4 Stare Ström/Kråkvinklar:

Du har hittat en annan art än den jag fångade på bild! Visst är de fina!

5 SigridfraEnget:

Jag håller med Marit... Jag har aldrig gillat sländor, även om dom är ganska vackra.

6 Klimakteriehäxan:

Jag gillar sländor - fast vill inte att de landar på mig.

7 Mormor:

Er nok å ta av, når man tar med insekter, ditt bilde var flott, vet du noe navn?

Ha en god kvled .



http://www.starbear.no/mormor/2012/06/12/tisdagstema-sma-dyr/

8 ormbunke:

Stämmer det att Sländorna bara lever en dag. Är det därför de är så vackra. Snyggt fotat. Ha de gott.

9 Charlotta:

Gillar trollsländor, det är äkta sommarkänsla. :)

10 Pysselfarmor:

Trollsländor kan ha alla möjliga färger - de är vackra. Så har de så skira spröda vingar och därtill ett speciellt namn - trollsländor - låter lyriskt mystiskt som trollen är.

11 Carina - inspirera:

Fint foto! Trollsländor är minsann lite magiska på något sätt...

Kramen.

12 red:

de där flygfäna kan vara svåra att fånga på bild. men du har ju lyckats. min gräshoppa kröp omkring länge på stolpen, så det var tämligen lätt att hinna ta en bild.

red

13 Artlover:

Det är tur att de är små. Annars ser de ut som monster från den yttre rymden:-)

14 ElStiffo:

Fint!

Kommentera här: