Kommentarer:

1 Hanna:

Du har så rätt, de ränderna hänger med hela livet, dessutom har de en benägenhet att bli fler med åren ;0) Rolig tolkning!

2 Monica o Jacob:

Så sant som det är sagt, man kan ju även åka dit med hjälp av ränderna på fingrarna;-)

Ha en skön vecka;-)

3 Tant Otto:

Så klart...de ränderna hänger ju med och går aldrig ur..

Att jag inte tänkte på det... :)

4 Leena:

Kul tolkning....och händer är ju alltid lite speciella:)

5 Kicki:

Roligt, jag fotade också min tumme men sen blev det annat!

6 Kerstins foto:

Vilken rolig och annorlunda tolkning. Du tänker verkligen till du. :)

Ha det gott.

7 Anni:

Men det var ju en väldigt smart och synnerligen personlig tolkning av temat!

8 Pumita:

Haha, det var ett smart drag! Fast sedan finns det såna som har anledning att bränna sina fingertoppar för att inte avslöja sin identitet... men det är en annan historia.

9 skogsfrun på dal:

Åh så smart! Tänk att det var SÅ enkelt;-)

10 Anitas Blogg - Malta:

Lite lustigt. Tänkte precis samma sak ! Försökte fota min egen hand men det funkade ju inte alls att hålla i kameran, zooma, hitta rätt vinkel och samtidigt knäppa på avtryckaren. Kände mig ganska fånig som ens försökte ;-) Sen kom maken hem men då hade jag bestämt mig för andra bilder. Hur som helst. Bra tolkat, fina bilder och tack för dina rader hos mig. Ps. Sista bilden på fredagens tema "Årstider" är inte från Malta men kunde ha varit ;-) Trevlig söndag !

11 Tinezza:

Så himla smart tänkt :)) Kanonbra och ett stort A för påhittigheten :)

12 anemonen:

Fingeravtryken går aldrig bort, och de kan berätta varifrån du kommer också. Bågar, slingor eller virvlar. Bågarna kommer från sydligare nejder. Fint val på temat.

13 Bokmalen:

Klockrent!!

14 Eva:

Fint tänkt :-) Ränder som som fåror ;-)

15 Barnens Hjältar:

Ja det har du het rätt i! Smart tolkat!

16 Hasse A Norge:

Morrn Erik.

Svar på din fråga. Palatsen heter Area Sacra vid

torget/gatan Largo di Torre Argentina, tre kvarter ifrån Pantheon...

PS glömde dina ränder, snyggt.



Ha de bra



Hasse A Norge

17 Linnea:

Ja du, finns det mer personliga ränder än en hand, ett fingeravtryck. Våra händer, våra ränder berättar en historia! Snyggt Erik.

Tack för kommentar hos mig/Linnéa

18 SigridfraEnget:

Vi har tänkt ganska lika i dag...

19 Lena B:

ja dom ränderna hänger med livet ut :)

20 ormbunke:

Kul och annorlunda tänkt. Ha de gott. Anita

21 Steffe:

Javisst, dom ränderna går ju definitivt aldrig ur. Fin tolkning!

22 Annelie Esséus:

Oj, det var riktigt fyndigt det här! Så kreativt, för visst stämmer det, dom ränderna går verkligen aldrig ur!

23 llhertz:

Smart och personligt.

Fin bildserie.

Vi har alla nära till egna ränder

som aldrig går ur.

24 Beate:

Vilken suverän tolkning. Att jag inte kom på det själv;-) Dessutom visar du ränder på finger som "har varit med ett tag". Som sagt, jag är impad över tolkningen!

Ha en brs vecka själv!

25 photoartbyanna:

Vilken smart tolkning! Och så vältagna bilder på det... :)

26 Krulltottan - Lotta:

Ha ha!

Nej, de där ränderna går aldrig ur!

27 Karoleen:

Härlig tolkning, visst är det så =)

28 Misswhatsit:

De här är ränder som aldrig går ur men ibland kan dom bli fler:)Jag tycker att händer har karaktär. Bra trissat!

29 Misswhatsit:

De här ränderna går verkligen inte ur, men dom kan bli fler:) Jag tycker händer har karaktär. En perfekt triss!

(Tror inte kommentaren gick in första gången. Ber om ursäkt om det här blev en dublett) :)

30 Annelie-Singapore:

Helt rätt tänkt, kanonbra triss!

Tack för kommentaren, har gått några dagar sedan, men här har vi firat kinesiskt nyår i dagarna fyra, men idag är det vardag igen.

31 Nacka 144:

Helt rätt! Här har du fångat ränder :)

32 Carola (Stolt Mamma till sju):

Så klart, livets ränder..

Fint tänkt :)

33 Anki-itte:

Din blogg är den andra som jag tittar på som valt att visa livets ränder.

34 Jah Hollis:

Märkligt. Jag var säker på att jag skickat en kommentar till dig om din triss, för jag vet att jag tittat på bilderna. Men så var det visst inte. Så jag bara konstaterar att detta verkligen är ränder som inte går ur.

35 Nilla:

Fin tolkning!

Kommentera här: