Kommentarer:

1 Birgitte:

Ja uddannelse og glæde er vigtige ;-)

2 SoF:

Många huvud"saker" på den här bilden. :)



Glad onsdag!

3 Anitas Blogg - Malta:

Studenthattarna. Klart de är huvudsaken. Trevlig sommarbild på glada ungdomar :-)

4 Linda:

Et livlig og flott bilde!

Minner litt om vår 17. mai-feiring her i Norge :)

Fine hatter!

5 Hanna:

Det var tider det när bara "den dagen" var huvudsaken, sedan låg världen för fötterna. Bra tolkning!



Min bild kommer från Bernadotte-jubileet i Örebro sommaren 2010. Mamma tvingade mig att stå och vänta på kungafamiljen ;0) När de kom förbi skrek alla tanter medan en kör sjöng, så drottningen ville få tyst på alla gaphalsar :0)

6 fru Vallmo:

Många huvud-saker på bilden! glad och fin tolkning!

7 Ezter:

Skolan är slut! Jippi!

8 Mormor:

Det er klart at det er viktig å få en utdannelse, men det er viktig å ha det moro også.

Ha en fin dag :-)

9 Annelie Esséus:

Absolut en bra huvudsak!

Och tack för din kommentar! :D

10 Benita:

Det är en glad och fin bild du bjuder på.

11 Cecilia Artista:

Här är det verkligen många huvudsaker för många ungdomar! De njuter verkligen av stunden!

12 Lena o Tommy:

Absolut en huvudsak. Fin bild!

13 Nett:

Studenten, ja det är en tid att minnas och studentmössan är en bra huvudsak :)

14 agnetha:

Precis så var der Erik. Konfirmationen stundade. Det tycks ha blivit poppis att konfirmeras igen. I alla fall i mina hemtrakter. De får ju göra en massa kuliga saker och det är säkert det som drar. På köpet lär de sig också att visa Empati för andra människor. Detta är något som saknas bland många idag!

Själv har du också valt en riktig högtid ser jag!!!

15 Lasseivomma:

Lite huvudlöst brukar det ändå vara på dessa flak. Däremot en glad bild på temat.

Och ja, vad vore vi utan våra partners, åtminstone ett motiv fattigare.

16 Eva:

Kanske är det glädjen som är huvudsaken här? :-)

17 Anne-Marie / Grandmother:

Oj, så riktigt! Både glädje och mössa, härligt!

18 Della:

Ja den där huvudsaken är ju verkligen en symbol.

19 Anneli:

Underbart med en sådan huvudsak!

20 4U2:

Numera är huvudsaken att "få ta på sig mössan och sluta gymnasiet" och inte så mycket att ha bra betyg, tyvärr är det ju så för många. Men det är något man smittas av: glädjen dessa ungdomar utstrålar och det kanske är till viss del huvudsaken med din bild?

21 LissenTo:

Framtid och en massa förhoppningar, en härlig tid för många och lite gruvsam för andra. Vuxenlivs ansvar runt hörnet.



Ha en fin vecka. // Lissen

22 Carpe Diem:

Kväller Semlan.

Tack för din kommentar och så kul att du tycker det är kul att ha mig tillbaka :-)

Ja som du förstår är en kollega lite jobbig just nu.....................men jag skakar av mig och går vidare. Näsan i vädret och ett stoooort leende på läpparna som bara retar ännu mer ;-)

Underbar glädje i din fina bild. Lite rysfeeling för mig när jag ser din bild eftersom vi just nu är uppe i gymnasieval för dottern. Hujedamej.............alldeles för många skolor och program att välja mellan. Inte helt enkelt. Var mycket bättre förr ;-) Ha en fin kväll.

23 Linnea:

Jo, det var huvudbonader det! Kan just undra om det där med flaken kommer att överleva. Snyggt!

Tack för kommentar hos mig!

24 Sivinden:

Morsomt bilde som gir rom for mange tolkninger!

25 Gärdsmygen:

Där har vi minsann huvudsaker!

26 Malys Krok:

Her var det mange glade ansikter og mange hvite hoder!

-Margit-

27 Marja:

Studentmössan... en viktig huvudsak. Fint fångat.

28 Eli og Bella blogg:

Herlig bilde, mange huvud her.

29 Rejen:

ja det er også en hovedsag at få hue på..;-D

30 Anni:

Just det! Kronan på verket kan man också säga!

I vår är det dags för min andre, men han vill inte åka flak - det gjorde inte dottern heller ...



Om mitt hattmuseum har jag skrivit förr, ifall att du vill veta mer:

http://vardagsnjutning.blogspot.com/2011/06/veckans-hus-hantverksmuseum-ii.html

31 anemonen:

Javisst det är viktigt med utbildning. Det är huvudsaken det. Bra val till temat.

32 Birgitta - FOTO chip:

Kan inte tolkas mer mitt i prick! :D

Verkligen huvudsaken!!!!

Bravo!

Kommentera här: