Kommentarer:

1 carina:

Det var länge sedan jag stod på ett par skridskor, men det ser onekligen skoj ut!

2 ClickSnapShot:

Snyggt fångat och fin tolkning!

Jag ser också framemot en ljusare och grönnare vår (mmm... det är ganska grönt här redan)

3 Beate:

Ja du ser: din blid är ju minst lika "annorlunda" som min:-)

Som jag ser går det långsamt framåt för tjejen som verkar vara lite ovan att ha grillor på fötterna.

4 cat:

En härlig och glad bild :)

5 LenaHertz:

Det ser onekligen lite trevande halkigt ut på isen där men framåt går det :)

Och det är ett levande, kul foto!

Tack för kommentar, vi har nog lika halt och lika snöfritt än en tid iaf.

6 Ulla Laiho:

Skridskorna får allt ligga kvar på hyllan numera - det är broddar på läderstövlarna som gäller. Du har fångat de osäkra skridskotagen väldigt bra!

7 Gerda-Thyra:

Mysig vinterbild!

8 Lasseivomma:

Mera skridskois inne än ute just nu. Naturligtvis med undantag av Kungsan.

Snygg bild, och god fortsättning.

9 Birgitta - FOTO chip:

Brukar kolla på skridskoåkarna här. De har en plastis på torget utanför Katedralen :)

10 Monica o Jacob:

Härlig bild, även en annan var ju där och tog sina skär och övade på åttor som barn;-)

Jag hoppas på en tidig lååååång vår;-)

11 Anne-Lie:

Visst längtar vi till våren....nu går vi mot rätt håll

//Anne-Lie

12 anemonen:

Det där är trevligt.Skridskor det är kul det och önskar att det fanns något sådant här på vischan. Nu längtar även jag efter våren, men vi slipper nog inte snön. Den kommer säkert snart, men ljusare tider går vi till mötes. Ha de.

13 Bitten:

När jag var liten åkte jag skridskor varje dag, både framåt och bakåt. Nu skulle jag nog inte vara lika duktig.

14 ormbunke:

Det var längesen jag stod på skridskor. Det skulle nog inte bli så långt framåt. Ha de gott i helgen. Anita

15 SigridfraEnget:

Här går det faktiskt att gå bakåt och titta framåt. Även jag kan det. :-)

16 Anitas Blogg - Malta:

Här gäller det att ha koll på balansen och inte kana runt som Bambi. Får man fråga om du själv provade?? Själv har jag inte haft skridskor på fötterna sen barnsben och DET var länge sen ;-) Men ännu finns chans att prova. De har en konstgjord isbana här på Malta. Kanske skulle man... Nä.. känner mig nog säkrare på hästryggen. Ser också framåt mot våren. Önskar trevlig helg!!

17 Jah Hollis:

Det finns ett par små utomhusbanor här i Malmö med, men det vete tusan om jag skulle våga efter så många år sedan sist. Fin bild, lite Bambi på is över en del. :-)

18 Pysselfarmor:

Där är det kul att stå och titta....

absolut inget för mig numera...har för dåliga leder.

19 Anni:

Tror bestämt att mina smågrabbar var säkrare på isen än dina tjejer! Tänk att en gång när jag gick förbi Kungsans isbana kom tre tjejer med asiatiskt ursprung åkande hand i hand i bredd. Alla tre hade långt mörkt hår och knallröda kappor - kanske var de trillingar? - men jag hann inte få upp kameran innan de släppt greppet om varandra och delat på sig ...

20 Nett:

Ser så härligt ut, som liten drömde jag om att bli isprinsessa, då jag bodde på isen under vintern. Idag skulle jag inte kunna stå på ett par skridskor, med andra ord skulle jag inte komma framåt där ;)

Kommentera här: