David Bowie.


Tiden går. Det märks på olika sätt. När ännu en musikidol fyller 65 år märker jag detta faktum med viss skärpa.
Mina idoler håller på att bli gamla. ;-)

David Bowie fyller år idag, den 8 januari. Happy Birthday Mr. Jones!




Varför inte lite Bowie? Tar en till...





Det finns en annan artist, Elvis Presley som också föddes på denna dag den 8 januari.
Hade han fortfarande levt skulle han blivit 77 år just idag, dvs han föddes i januari 1935.
Så jag tar också med en låt med Elvis nu när dagens datum uppmärksammas.




(De brukar säga att alla goda ting är tre.)



Så jag tar med sångerskan Shirley Bassey. Hon har också födelsedag den 8 januari!
Grattis till Shirley Bassey också. :-)






Vill du veta lite mer om David Bowie så kolla wikipedia-länken här!

Kör ett tv-tips också. Ikväll visas "Riktiga män" klockan 21.00 på TV1.
Johan Ulveson är helt underbar i flera scener. Ja, de är bra alla fyra.
Det var en rolig kväll på Maxim som min dotter bjöd på. Trevlig födelsedagspresent. :-)

Angående födelsedagar, här ett tips.

Kanske vill du kolla mer vilka som fyller år idag? Kolla då denna hemsida!
En bra hemsida!

Här har du hela Mats Anderssons hemsida kring kändisars födelsedagar.




Erik

Kommentera här: