Kommentarer:

1 llhertz:

Undrar vem som är intervjuoffret?

Förstår att jag kommer att rodna av skam för att jag inte känner igen när jag får veta. Redan generad.

Skickligt gatufoto är det hur som helst!

2 anemonen:

Intervju på G var det här.

3 Della:

Men jag vet inte heller vem det är. Borde jag?

4 Pumita:

Mannen från gatan blir intervjuad i Radio Stockholm, eller nåt? Vill veta mer... om du vet. :)



P.S. Tycker inte han ser ut som en offentlig person men jag kanske har fel. Påminner mycket om en gammal arbetskamrat till mig, haha.

5 Erik Semlan:

Tack för kommentarerna. :-)

Tror det bara är en kille på stan som blir intervjuad. Ingen kändis vad jag vet.

Roligt att ni är lite nyfikna. Tyvärr vet jag inte mer. Kanske blev det något inslag som de sedan visat på de lokala nyheterna...

Kommentera här: