Kommentarer:

1 Marit Johansson:

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, blått är flott.

Fin bild!

2 Linnea:

Så det blev blått för dig med!!!!! Längtar efter blåsippor och blåklint!

Ha det/Linnea

3 Erik Semlan:

Mitt blåa färgval var ganska lätt.

Kul se färger!

Längtar redan till alla vårblommor... :-)

4 Mormor:

Jeg velger også blått, når jeg har anledning.

Ha en flott blåtime i dag.

5 Lasseivomma:

Bra val, vilken somrig och fin bild, tänk att våren kommit så långt i Stockholm. Men ni ska ju alltid vara värst i huvudstaden.

6 fru Vallmo:

Vilken härlig bild! Så fint med blåa blommor i rabatten! Oj, vad jag längtar nu efter vår/sommarn!

7 Cecilia Artista:

Det ser ut som förgätmigejblått!

Vackert med skön sommarkänsla!

8 anemonen:

Förgätmigej en blomma som tillhör mina favoriter med sin ljuvliga blå nyans. Ha en fin afton.

9 4U2:

Tack, behöver se sådana här bilder!

(Du är en klok man, ja, jag försöker vara som vanligt trots en mycket oväntad och tråkig händelse men antar att hjärnan min lurar mig ibland. Tyvärr kan jag inte berätta mer än så men du förstår nog)

10 Hanna:

Vackert blomsterhav med fin färg. Det har varit roligt att se alla färgtolkningar i dag :0)

11 Malys Krok:

Å så flott med for-glem-meg-ei-blått!Vakkert bilde!

-Margit-

12 Eva:

Fina små sköna blommor! :-)

13 ormbunke:

Vilken härlig sommaräng i blått. Ha de gott. Anita

14 Kerstins foto:

Kan det vara förgätmigej? Vackert är det i alla fall, den blåfärgen är verkligen fin.

Spelet jag hade i bloggen kräver en hel del strategiskt tänkande, inte riktigt min grej men jag försöker i alla fall att hänga med. :)

15 Rimkogeren:

Tak for din dejlige kommentar :-)

Smukt valg, dejlig blomstertæppe, som sender tankerne mod sommeren, som kommer.

16 Pysselfarmor:

ååååååå forget-me-not ;-))

flott som norrmännen säger....



tack för grattiset och jag blev så paff!

17 Anitas Blogg - Malta:

Fint blått blomsterhav som ger sommarlängtan ! En arkivbild kan jag tro ;-)

18 Inger Maryissa:

Mysig bild som gör att man längtar till våren

Påminner om de blommor som på våren fanns nära där min mamma bodde

och våra promenader när vi njöt av vårens under

19 llhertz:

En sommaräng av guds nåde!!

Blå är den också.

Längtans blåa blommor

Vackraste längtansbild :)

20 Annelie-Singapore:

Är det förgätmigejblått du valt?

Får mig att längta efter den svenska sommaren förstås.

Härlig bild och färg du bjuder på.

Vet inte om du sett på singaporebloggen, men just nu hänger det en stock med röda bananer hos mig som håller på att mogna, är nog klara till helgen tror jag ;).

Ha en bra dag!

21 Anni:

Min färg!

22 Annelie Esséus:

Hallå där Semlan, vad är det för reklam du kör på din blogg. Lite väl bra va!?

Jag kan inte skicka nån bild i kommentarsfältet, men jag mailar dig och bifogar en bild på din blogg, jag tror nämnligen inte att du ser reklamen själv...... eller?

Fast å andra sidan det kanske bara jag som är pryd......hahahahahahaha!

23 Bildgatan:

Precis det färgvalet skulle jag gör om jag kunde när jag idag tittar ut. Tyvärr är det inte valfritt och det kommer även att dröja för min del, om jag inte reser någonstans. =)

24 Sigrid:

Nydelig blåfarge!

Kommentera här: