Kommentarer:

1 Olle:

A toast to the Host

2 Zanna:

Det tog ett tag innan jag såg vad det var :) Det gillar jag :) Bra tolkning.

3 Monica o Jacob:

Ensamt men den kan inte klaga på kylan i alla

fall brödskivan;-)

Bra lösning på temat.

Ha en bra dag;-)

4 anna:

Hihihi... den var kul! Tog några sekunder innan jag såg hela bilden.

anna

5 Anneli - A'la Foto:

Det var en spännande och annorlunda tolkning! :O))



Ha en skön tisdag!

6 Eli og Bella blogg:

Å ja, nå ser jeg det, det tok tid. Veldig bra tolket.

7 Hasse A Norge:

Morrn.



Bra temabild, ensam i värmen....



Ha de bra.



Hasse A Norge

8 Rimkogeren - Danmark:

Tak for din kommentar :-)

Genialt. Der gik mindst fem sekunder, før jeg fandt ud af, hvad motivet forestillede.

9 Pialotta:

Ensam i brödrosten .. så himla bra tänk.. jag som är inne i en period med att rosta bröd.. visst är det gott? Härlig bild Erik :)

10 Lasseivomma:

Klem på dig brödskivan, som norsken sa...

11 llhertz:

Där var ju plats för två

men den andra platsen gapar tom...

Ensamt rostebröd, finurligt till tusen.

Roligt, jag smilar fortfarande med hela nyllet :)

Tack för din fina kommentar :)

12 ormbunke:

Ja det hade nog inte varit så lämpligt att lägga en semla där emellan. Kul fotat MR Erik Fastlagsbulle.

Ha de gott. Anita

13 Della:

Bra bild. Jag fick titta ett tag innan jag fattade. Sånt är kul.

14 Pysselfarmor:

Ibland är det gott med rostat...jag brukar få rosta ensam också ;-))



Tack för dina värmande ord....kul med uppskattning.

Orkade bara en semla ....hmmmm

15 Mormor:

Den frøs ikke, den der :-)

Morsomt. Ble den fint ristet?

God kveld.

16 4U2:

Smart tolkning och smakade säkert gott!

17 Klimakteriehäxan:

Det blev ju en spännande bild!

Måste väl också passa på att gratulera dig - det är ju Semlans dag!

18 Mia:

Haha, det var en jättebra tolkning! =))

19 Fia:

Väldigt roligt tolkat! Finurligt!

Kommentera här: