Kommentarer:

1 Marit Johansson:

Det blev snygga skuggor av järnräcket. Det finns många vackra detaljer att fotografera på alla gamla hus!

2 Carina - inspirera:

Vackra skuggor...de är minsann häftiga när man tänker på dem!

Ha en härlig tisdag.

Kramen.

3 Mormor:

Så morsomme skygger. Nesten som blonder eller heklekanter på sine steder.

Takk for besøket :-)

Ha en suveren tirsdag :-)

4 anemonen:

Ett vackert hus ger vackra skuggor. En fin dag önskas dig trots gråväder.

5 Pialotta:

Snygg husfasad med snygg balkong.. skuggan ger liv åt bilden.. så läckert :) Hos mig finns det något helt annat ;)

6 Monica o Jacob:

Riktigt snyggt när både stolen och räcket speglar av sej i fasaden;-)))

Ha en bra dag i gråvädret,en fördel med det grå är att det var plusgrader här ute i morse;-)

7 Anki:

Väldigt fina skuggor där på huset :)

8 Stare Ström/Kråkvinklar:

Det blev väldigt vackert med järnräcket!

9 Sirpa:

Fin balkong med läckra skuggor!

10 Cecilia Artista:

Tjusigt hus och fina balkongskuggor!

11 Benita:

Fina skuggor på ett mycket charmigt huset. :)

12 Gunvor:

Där skulle jag vilja bo. Ser ut som ett mycket fint o charmigt hus. Jag tror jag väljer balkongen ovanför, den ser större ut. Fina skuggor var det också.

Ha det gött!

13 Anki:

Angående min gröna spindel... jodå, den är äkta - heter grön bladspindel och är ca 1 cm lång.

14 Della:

Det blev ju väldigt speciellt där runt balkongen. Man får titta ordentligt för att se hur det hänger ihop.

15 Malys Krok:

Vakkert hus meg fine skygger! Stilig! -Margit-

16 SigridfraEnget:

Mysigt och soligt!

17 Annika:

Härliga skuggor på balkongen. Den ser dubbelt så stor ut :-)

18 Bitten:

Mycket effektfullt!

19 Pysselfarmor:

fint hus verkar det vara!



ha ha ha jag blir så full i skratt åt alla kommentarer som blir när jag visar snöbilder...herrejisses halva Sverige har fortfarande snö! och så kallt var det inte däruppe....+3 - +5 på dagarna....var väl som här i Stockholm och här blåser det som fasen och är fuktig luft så snacka om kallt .....kallt in i märgen här.

Och idag har det regnat regnat regnat och inte en solglimt på 70 mil - trist det också.

20 Birgitta - FOTO:

Snygg fasad, snyggt burspråk, snygg smidesbalkong och jättesnygg skugga :)

21 Klimakteriehäxan:

Det bästa med skuggor det är att de åstadkoms av solen, den härliga!

22 Kerstins foto:

Man kan ju bara älska byggnaderna och arkitekturerna i din stad. Att det sen blir fina skuggor är en riktig bonus. :)

Huset med skuggor hos mig finns på Umedalens skulpturpark. Umedalen var förr ett mentalsjukhus och jag antar att det hus jag fotat tillhörde sjukhuset. Varför dörrarna sitter däruppe har jag ingen aning om, men jag är lika nyfiken som du. ;) Numera är sjukhusområdet ett företags- och bostadsområde med en hel del nybyggda hus och så finns givetvis skulpturparken där också.

Ha det gott.

23 Mona:

Vilket vackert hus! Det lilla burspråket är helt underbart och skuggorna på väggen är så läckra. Tack för dina snälla ord om min bild :-D)

24 Gärdsmygen:

Vilket vackert hus!

Kommentera här: