Kommentarer:

1 Pumita:

Har du varit på en kryssning under Sthlms broar? Perfekt till temat idag. Under bilden ser jag en reklamdump på pizza men hoppas att ni fick ngt annat. ;)

2 Erik "Semlan":

Pumita: Jag satt på en kaj när en yacht kom in till bryggan. Men kanske skulle man ta en tur med någon sightseeingbåt? Härligt väder.

Har glömt vad vi åt den gången, men pizza var det inte. ;-)

3 Anna ....tassar in..:

Jag satt precis som du i somras och tittade på båtar som kom o gick på Riddarfjärden det är väldigt underhållande..och så kan man man fånga lämpliga fönster dessutom.Härligt friska känslor av sol vind o vatten.

4 Jah Hollis:

Det ser ut att finnas i en fin miljö det fönstret.

5 annette:

Skön miljö i Din bild med vatten och blommor, båttur även så här på hösten i Stockholm med omnejd är inte helt fel!



Ha en fin kväll!



annette

6 Mona:

Underbart att se vattnet genom fönstren och handtagen på rutorna gör fotot ännu mer intressant. Snyggt fångat!

7 RAjson:

Ja där skulle gärna sitta med ett litet glas gott i solskenet!

8 Pysselfarmor:

Härligt, men jag sitter hellre på fasta land och tittar så än befinner mig ombord.....fastän det har hänt att jag funnits ombord fastän jag är "harig"...jag är väldigt "kluven" till att finnas ombord på båtar eftersom jag får kämpa med min skräck då.....



därför passade diskmaskinen mig bättre *fniss



tack för din snälla kommentar!

9 larans:

En riktigt läcker båtbild...och fönsterbild, förstås.

Det ser alltid så härligt och fint ut med båtar, sol och vatten!

10 Heksann:

Vilken härlig bild! Fönstrena är verkligen fulla av vatten. Båtar och vatten hör ju ihop.

11 Susanne:

Känns varmt och skönt och lite blåsigt. Typisk kajplats i Stockholm. :)



Försöker alltid ta mig en tur vid vattnet när jag är i huvudstan. Det är så avkopplande med vattnet.

12 Karin:

Så perfekta fönster med vattnet där och så härligt det hade varit att glassa på den båten! Fast det är härligt att njuta på kajen också!

13 Kerstins foto:

Det känns lite avlägset redan med sommar, båtar och vatten, men oj vad jag gillar såna bilder. Speciellt nu när höstvindarna har tagit tag i oss.

14 Bjørg Nina:

Heisann!



stemningsfullt og et lite minne om sommeren som var med noen få herlige soldager!



Høsten kan være bra også, så:

Put on your walking shoes, bring with your camera or paper and pen and document what you see on October 9 and link to my blog!

More information: http://viltogvakkert.blogspot.com/2011/10/bloggers-sunday-walk.html



Join us ;:OD)

Comment on my post on Sunday, and I collect the links and make a new post on Monday!

Kommentera här: