Kommentarer:

1 Anne-Lie:

Det är rikedom.

2 Pialotta:

Ljuvlig syrentid.. det är en del av rikedom det Erik :)

3 4U2:

Ha.ha ja det kanske är bra att träna på snön? (tänkte på din kommentar hos mig!)

Gillar som vanligt din tolkning!

4 susanne:

Syrentider är ljuva tider med sommaren framför oss och våren den underbaraste av alla årstider...

5 Annelie Esséus:

Hrrrmmmph.... jag ska jobba hela helgen. Men lite kan jag väl njuta ändå. Och tack detsamma!

6 Anni:

Men nu var du inte snäll - jag som stålsätter mig inför vintern och samlar på de vackra höstdagarna. Åh, nu längtar jag redan till nästa vår!

7 Monica o Jacob:

Mellan hägg och syren bästa årstiden, här var det onekligen en rikedom av blommor.

Ha en skön helg;-)))

8 Anneli - A'la Foto:

Underbar bild som verkligen är en fantastisk tolkning av ordet rikedom. Först kliade jag mig i huvudet...men sedan skrattade jag åt min egen dumhet! ;O))



Ha en fin helg!

9 Pysselfarmor:

Tolkar så här:

Det är en rikedom att vi har flera årstider - blir så många fina upplevelser att njuta av när syrenerna t.ex. blommar på våren. När det är höst och närmar sig vintern har vi rikedomen att tänka tillbaka på det vackra genom bilder och veta att de vackra syrenerna om några månader blommar igen.



Min alldeles speciell tolkning av din bild kanske....men inget är väl fel eller rätt ?!



Ha det gott!

10 Carpe Diem:

Mmmmmmmm!!!!!! Du med Semlan.

11 Nett:

Underbart med så mysket syrener :) Trevlig helg på dig!

12 Pumita:

Ojojoj, rikligt med syrener var det! Doften måste vara ljuv... nästan bedövande. ;)



Btw, skönt med folk som kör sitt eget race och inte deltar i Demsomharmestprylarnärh*ndörvinner-tävligen!

13 Kerstin:

Oj vilken härlig rikedom. Den tiden på året är underbar. Längtar tillbaka!



Trevlig helg!

14 Kerstins foto:

Perfekt bild till temat.

Ha en jättefin helg du med. :)

15 carina/sinneskatten:

Precis det jag gör, önskar dig detsamma!

16 Jah Hollis:

Det behövs inga ord för att förklara den bilden.

Ha en bra helg!

17 SigridfraEnget:

En vacker bild!

18 Bildgatan:

Vilken blomsterprakt och det är härligt att se sådant nu när det mesta är borta. Att sedan syrenen också doftar ljuvligt är inte heller fel.



Du hade tydligen hamnat bland skräpposten hos mig och har sett att mer och mer gör det -har väl med virusprogrammet och göra som numera tydligen väljer bort än godkänner, kan vara irriterande.

Kommentera här: