Kommentarer:

1 Pysselfarmor:

Det låter om de där grabbarna ;-))

2 Birgitta - FOTO chip:

Ja han som visar baksidan sticker ju ut lite annars kan man ju säga att killar i kjol också sticker ut i mängden ;)

Visst är de tjusiga!

3 Kerstin:

Wow vilka snyggingar;=) Är det vaktparaden med säckpipor;=)

4 Marianne:

Ja, dom utmärker sig verkligen.

5 Cecilia Artista:

Nja - ganska häftig musik tycker jag faktiskt - men klädsen ..! Kul bild!

6 Lena A:

Häftig bild! har ingen talat om för honom att han står åt fel håll?.. :)

7 Pialotta:

Där har vi mannen utan ansikte;) Han är väl en i mängden som bara visar sig för kumpanerna sina :) Har du varit på Parad Erik idag?

8 Annelie-Singapore:

Perfekt bild till temat!

9 Ting o Tankar:

Coola killar! :)

10 anemonen:

Jag gillar säckpipemusik. Häftigt är det Bra val på temat tytcker jag.

11 Lena o Tommy:

En riktigt härlig bild.

12 Annelie Esséus:

Härligt! Och naturligtvis kan jag inte låta bli att undra...........ja du vet säkert.

Hahahahahaha, eller är det bara jag som har snuskig fantasi, säger hon och rodnar lite försmädligt.

13 Carpe Diem:

Ha, ha, ha jag tror att jag och Annelie har samma fantasi.................förresten jag tror inte, jag vet!!!! ;-)



14 Anne-Marie / Grandmother:

Läckra att se på, men de skulle ha en volymknapp så man kan dra ned ljudet :)

15 Ninnie:

Å, vilka killar! Måste vart mäktigt att lyssna på dem!

16 4U2:

Fin bild som passar utmärkt till temat!

17 Mariane:

Er det han med brillerne?? Bra foto !!

18 4U2:

sv: du gissade nästan rätt :)

Ha en trevlig dag!

19 Tant Marit:

Åååå, underbart! :-)Tala om att vara en i mängden!

Jag undrar vad de har under kilten... Hmmm, det kanske är en myt, att de går utan kallingar? ;-)

20 Tant Marit:

Hmmm, vart tog min kommentar vägen?

Den kanske försvann i mängden...

21 Erik "Semlan":

Tack för alla kommentarer. :-)

Ibland kan det dröja en stund innan de syns, så ta det lite lugnt Tant Marit. ;-)

Jag vet inte vad denna seghet beror på, trögheten sitter säkert hos blogg.se.

22 Malys Krok:

Så flott! Dette måtte være noe å høre på! Flott gidra til temaet! ser den ene i mengden! -Margit-

Kommentera här: