Kommentarer:

1 anemonen:

Nyfiken på vad det här är för byggnad. Ett stationshus? Galler för fönster! Ja det kan nog behövas i dagens läge. Ah nu tror jag att jag vet. Är det ett museum?

2 Anonym:

Är det Nobels gamla fabrik har för mej att den ligger nere vid Vinterviken. Snygg byggnad, dom kunde bygga förr inte som nu när allt brakar ihop efter några år.



Det är en flytbrygga, på senare år har dom struntat i att ta upp den på hösten så isen har gått illa åt den.

3 Monica:

Glömde ;-))))))

4 Cecilia Artista:

Det verkar vara en vacker gammal byggnad med vackra runda fönster!

5 SigridfraEnget:

Snygg byggnad!

6 Charlotta:

Ja var kan det vara?

7 Maria C. Dunder:

hmmm...vad kan det här nu vara. Museum, stall, fabrik, fängelse eller ähhhh...Har ingen aning! jag är inte liks bra som dig att "gissa". =) Du hade helt rätt i ditt resonemang och din "gissning" hos mig...skylten finns på Björkö! Vad på ett fantastiskt fint bröllop i just Ansgars kapellet. =)

8 Pumita:

Ja, jag vet ju var det är och gillar de environgerna runt viken. Jättemycket! Frågan är bara vad det är för tillställning... eller det kanske "bara" är fikapromenad du har varit på.

Kommentera här: